استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: طی ۲۲ ماه گذشته اقدامات ارزشمندی در حوزه مسکن شهری و روستایی در گلستان انجام شده و در راستای آن آماده همکاری مستمر با انجمن خیرین مسکن‌‍ساز هستیم.

گلستان آماده همکاری مستمر با انجمن خیرین مسکن‌ساز است

به گزارش گلستان 24، علی‌محمد زنگانه روز دوشنبه در نشست هیات امنای مسکن محرومین حساب ۱۰۰ امام (ره) و مجمع عمومی عادی هیات امنای انجمن خیرین مسکن ساز با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: گلستان در حوزه مسکن روستایی رتبه اول کشور را دارد و جایگاه استان در حوزه تولید مسکن از جایگاه سی و سوم کشور به رتبه ۱۲ ارتقا یافته است.

وی بیان کرد: ۳۸ هزار واحد مسکونی در مراحل مختلف ساخت در استان قرار دارد و در سفر پیش روی رییس جمهور به گلستان بیش از هزار و ۵۰۰ خانه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

استاندار گلستان افزود: چند روز گذشته و در مراسمی که به صورت ویدیو کنفرانس با رییس جمهور برگزار شد، بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در گلستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که از این تعداد هزار و ۱۰۰ خانه متعلق به محرومین بود.

زنگانه ادامه داد: از طریق تفاهمنامه های دوجانبه، سه جانبه و پنج جانبه با بنیاد مستضعفان، حمایت از مسکن محرومین در دستور کار قرار دارد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان هم در این جلسه گفت: تولید مسکن برای اقشار مختلف جامعه و به‌خصوص جوانان آرامش به همراه دارد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار کرد: باید تلاش کنیم با تحرک ویژه در زمینه خانه دار شدن خانواده ها حرکت کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار