مدیرکل کمیته امداد گلستان:

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: این نهاد حدود ۱۸ هزار دانش‌آموز تحت پوشش دارد.

حدود 18 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عیسی بابایی امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز سال تحصیلی و برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: مسال به غیر از دانش‌آموزان تحت پوشش، دانش‌آموزانی که تحت پوشش نیستند، نیز از این بسته‌ها برخوردار خواهند شد.

وی افزود: رویکرد جشن عاطفه‌های سال جاری این استان نوشت افزار تحصیلی دانش‌آموزان است و از همین رو دستگاه های اجرائی استان، خیران و مراکز نیکوکاری و مدارس در جهت تهیه هر چه بیشتر لوازم التحریر برای دانش آموزان یه یاری کمیته امداد آماده اند.

بابایی بیان کرد: ا توجه به رویکرد جدید، با همکاری آموزش و پرورش استان، بنا داریم تا ۵۰ هزار سری نوشت افزار تهیه و بین دانش‌آموزان توزیع شود. 

وی افزود: با همکاری بخش‌های مختلف امسال ۲۶۰ نفر از فرزندان تحت پوشش که ترک تحصیل کرده بودند، به مدارس بازگشتند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان‌ گفت: براساس آمارهای موجود ترک تحصیل بین افراد تحت پوشش ما نسبت به میانگین کل جامعه کمتر است.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه ورود کارکنان دولت در ماه رمضان که دلنوشته آرزو را برای ۴۶۰ فرزند تحت پوشش را محقق کردیم، در جشن عاطفه‌های امسال هر اداره کل متناسب با ظرفیت منابع انسانی در این طرح مشارکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح برخی ادارات اعلام آمادگی کردند تا مدارس دارای دانش‌آموزان نیازمند به آنان معرفی و خود آنان بسته‌های مورد نظر را توزیع کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان‌ گفت: با همکاری آموزش و پرورش تعداد ۱۰۰ هزار پاکت بین دانش‌آموزان مدارس برخوردار توزیع خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود از محل جمع‌آوری پاکت‌ها، بتوانیم ۱۵ هزار بسته نوشت‌افزار تهیه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد گلستان‌ گفت: همچنین براساس هماهنگی انجام شده بخشی از بسته‌ها نیز توسط اتاق اصناف تهیه خواهد شد.

بابایی اضافه کرد: مردم می‌توانند با کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷* کمک‌های خود را برای تهیه نوشت افزار پرداخت کنند.

وی بیان کرد: امسال به غیر از دانش‌آموزان تحت پوشش، دانش‌آموزانی که تحت پوشش نیستند، نیز از این بسته‌ها برخوردار خواهند شد.

وی تصریح کرد: بخشی از این بسته‌ها توسط ۵۰ پایگاه ثابت و ۱۸ مرکز کمیته امداد در سطح استان تامین خواهد شد.

بابایی افزود: همچنین پیش‌بینی شده تا از طریق ۳۶۰ مرکز نیکوکاری فعال در استان ۲۵ هزار بسته تهیه کنیم و خود مراکز در مدارس توزیع خواهند کرد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار