مدیرعامل مجمع خیرین گلستان گفت: خیرین و تشکل‌های مردم نهاد این استان، هشت هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان جامعه هدف توزیع کردند.

خیرین هشت هزار بسته نوشت‌افزار در گلستان‌ توزیع کردند

به گزارش گلستان 24، نسرین حسینی امروز در حاشیه توزیع ۱۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی شهید مدنی کوی انقلاب گرگان اظهار کرد: این بسته‌ها در قالب «پویش نسیم مهر گلستان» در راستای هم‌افزایی و ساماندهی امور خیریه و مشارکت‌های مردمی توزیع شد.

وی بیان کرد: روند توزیع بسته‌های نوشت‌افزار همچنان از سوی تشکل‌های مردم نهاد ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۱۳ هزار بسته نوشت‌افزار بین جامعه هدف توزیع شده بود.

مدیرعامل مجمع خیرین گلستان‌ گفت: قیمت و ارزش هر بسته تهیه و توزیع شده سال جاری بطور میانگین سه میلیون ریال است.

حسینی افزود: در راستای ایجاد انگیزه به تحصیل برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، ۲۰ بسته نوشت‌افزاری بین این بخش از جامعه هدف توزیع شد.

وی یادآور شد: مجموع این بسته‌ها در واقع توسط ۱۰ تشکل مجوزدار از وزارت کشور، دفتر امور اجتماعی استانداری گلستان تهیه و توزیع شد.

وی اضافه کرد: هر بسته برای دانش‌آموزان هر مقطع تحصیلی متفاوت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت - تلاش داریم تا فضای مناسبی برای تحصیل دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی ایجاد کنیم که به همین منظور مدیران و معاونان مدارس در ایام تابستان مشغول ایجاد چنین فضایی بودند.

سیدرضا نظری اظهار کرد: در قبال تلاش مجموعه همکاران ما، دانش‌آموزان وظیفه دارند به عنوان آینده‌سازان این نظام خوب درس بخوانند.

وی تاکید کرد: این اقدام ارزشمند توزیع بسته‌های نوشت‌افزار، می‌تواند باعث تقویت روحیه گذشت، ایثار و فداکاری را از بزرگان یاد بگیرند.

وی اضافه کرد: باید دست به دست هم دهیم تا دانش‌آموزان بتوانند به تحصیل ادامه دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان‌ گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا بسته‌های نوشت‌افزار بین ۵۰ هزار دانش‌آموز توزیع شود.

نظری اضافه کرد: به منظور ساماندهی توزیع بسته‌های مورد نظر، از مراکز نیکوکاری و خیریه خواسته شده تا به منظور اجرای این طرح که توزیع عادلانه داشته باشیم.

وی گفت: در این طرح بسته‌ها توسط مراکز تهیه و مدارس هدف از سوی ما معرفی می‌شود و آنان خود به جامعه هدف اهدا خواهند کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار