رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: 700 دستگاه خودرو به منظور خدمات‌رسانی به حدود 6 هزار دانش آموز در قالب سرویس مدارس سطح شهر گرگان در دو شیفت فعالیت می کنند.

خدمت رسانی 700 سرویس مدرسه به 6 هزار دانش آموز گرگانی

به گزارش گلستان 24، مهدی کمال غریبی با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲ شرکت با ظرفیت ۷۰۰ دستگاه خودرو خدمات مربوط به سرویس مدارس را به دانش آموزان ارائه می‌دهند.

کمال غریبی افزود: با شروع سال تحصیلی 20 دستگاه اتوبوس در سالجاری در زمان شروع و تعطیلی مدارس ویژه تردد 3 هزار دانش آموز به مدارس در سطح شهر گرگان اختصاص یافته که سایر شهروندان نمی ‌توانند از این اتوبوس‌ها در این ساعات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: 70 دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گرگان در تمام خطوط همه روزه از 6 صبح تا 8 شب به ارائه خدمات به شهروندان می پردازند.

وی از اعزام و فعالیت ۵ دستگاه خودرو به همراه ۱۰ بازرس برای نظارت بیشتر و بهتر بر خدمات‌رسانی سرویس مدارس در مهر ماه سالجاری خبر داد و گفت: تمام رانندگان مربوط به سرویس مدارس موظف شده اند تا تاریخ 15 مهر ماه کاور مخصوص را تهیه و استفاده کنند تا قابل شناسایی باشند.

کمال غریبی با بیان نرخ سرویس‌های مدارس در شهر گرگان گفت: طبق مصوبه اعلام شده امسال نرخ کرایه سرویس مدارس برای مینی بوس ۵۰۰ هزار تومان، ون ۶۰۰ هزار تومان، خودرو‌های کلاس ۱۳۰۰ (پراید، تیبا، ساینا، تیبا ۲) ۷۰۰ هزار تومان و خودرو‌های کلاس ۱۶۰۰ (سمند و پژو) ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان افزود: خوشبختانه پس از آموزش موارد ایمنی و نجات و حریق به رانندگان تاکسی، خوشبختانه 12 دستگاه سرویس مدارس نیز بعنوان تاکسی آتش نشان از مهر ماه فعال شده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار