سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، این سازمان با چند گروه، بر سرویس مدارس نظارت دارد.

تشدید نظارت بر حمل و نقل عمومی گرگان با بازگشایی مدارس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهدی کمال غریبی، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان با چند گروه نظارتی بر شرکت‌های سرویس مدرسه و همچنین فعالیت رانندگان تاکسی و اتوبوس نظارت می‌کند.

او ادامه داد: همچنین، ۵ اتوبوس سازمان ویژه دانش آموزان تحت عنوان اتوبوس مدرسه در مسیر‌های مشخص اقدام به جابجایی دانش آموزان می‌کند.

این مقام مسئول گفت: گروه‌های نظارتی هر روز از وضعیت خدمات دهی شرکت‌های سرویس مدرسه بازدید می‌کنند و ساماندهی تاکسی‌ها و مسافربر‌های شخصی از دیگر اقداماتی است که انجام می‌شود.

کمال غریبی گفت: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به رعایت فاصله گذاری اجتماعی درهمه اتوبوس‌های درون شهری اشاره کرد که صندلی‌ها با برچسب علامت گذاری شدند.

او گفت: برچسب الزام ورود به حمل و نقل عمومی در همه خودرو‌های حمل و نقل عمومی و باجه‌های فروش بلیط نصب شده و از شهروندان و دانش آموزان تقاضا می‌شود بدون ماسک از خودرو‌های حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار