رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری جاعل اوراق قضایی در گرگان خبر داد.

جاعل اوراق قضایی در مرکز گلستان دستگیر شد

به گزارش گلستان 24، حیدر آسیابی گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر جعل احکام دادگاه‌های استان، بلافاصله بررسی این موضوع در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفت.

آسیابی ادامه داد: بررسی ها، کارمندان حفاظت و اطلاعات استان را به یکی از دفاتر خدمات کامپیوتری شهر گرگان رساند و متوجه شدند مسئول این دفتر با سوء استفاده از اعتماد مشتریان خود و ورود به سامانه ثنای آنها، رای پرونده‌های آن‌ها را برای مقاصد شخصی، جعل می‌کند.

وی افزود: در یک مورد، این فرد آرای پرونده‌های مربوط به دادگاه خانواده مانند نفقه، مهریه و طلاق را جعل کرده بود تا با ارائه آن به دختر مورد علاقه اش او را متقاعد کند از همسرش جدا شده است و به این ترتیب رضایت این خانم را، برای ازدواج جلب کند.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: متهم توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بازداشت شده و پرونده وی در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است.

آسیابی اعلام کرد: در نیمه نخست امسال، ۲۴ کارچاق کن در حوزه‌های قضایی استان با تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز، گزارش‌های مردم درباره متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار