نایب رییس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت:

نایب رییس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت گفت: از زمان رییس جمهوری ترامپ، اسرائیل برنامه ریزی کرد تمام مردم غزه خاک فلسطین را ترک کنند و به کشورهای عربی دیگر مانند مصر مهاجرت کنند.

اسرائیل برنامه ریزی کرد تمام مردم غزه خاک فلسطین را ترک کنند

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام علی اکبر براتی، شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی تحولات منطقه و آینده جبهه مقاومت، اظهار کرد: از سال ۱۹۴۸ انگلیسی‌ها وارد سرزمین فلسطین شدند و مقدمه را برای ورود صهیونیست‌ها آمده کردند.

وی افزود: صهیونیست‌ها خواهان تمامیت فلسطین بودند اما در مقابل نسل جدید فلسطین با عملیات طوفان الاقصی زمین بازی را تغییر داده است.

نایب رییس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت گفت: در این سال‌ها صهیونیست‌ها ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار نفر را از فلسطینیان را از وطن خود خارج کرده و این افراد به کشورهایی چون اردن، لبنان، سوریه و مصر مهاجرت کردند.

وی افزود: از زمان رییس جمهوری ترامپ، اسرائیل برنامه ریزی کرد تمام مردم غزه خاک فلسطین را ترک کنند و به کشورهای عربی دیگر مانند مصر مهاجرت کنند.

براتی اظهار کرد: کرانه باختری در صلحی که با اسرائیل انجام داد دولتی ذیل دولت مرکز اسرائیل راه اندازی کرد و مسایل عرب نشین ها را برعهده دارد.

وی ادامه داد: مردم غزه نمی‌خواهند مانند کرانه باختری صلح کنند و در ذیل اسرائیل زندگی کنند بلکه آنها معتقدند با ایستادگی خود تمام سرزمین فلسطین را پس خواهند گرفت.

نایب رییس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت گفت: اگر امروز در غزه موشک، تفنگ و مقاومتی است مربوط به استقلالی است که مردم این منطقه برای خود ایجاد کردند و اجازه نمی‌دهند مابقی سرزمین توسط رژیم صهیونیستی اشغال شود.

وی یادآور شد: دو نیم میلیون نفر در سرزمین غزه بازداشت هستند و اجازه رفت آمد به آنها داده نمی‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار