دادستان مرکز استان گلستان:

دادستان مرکز استان گلستان گفت: مدیران شهری با همدلی و برداشتن موانع از سر راه سرمایه گذاران، توسعه شهر را تسریع کنند.

مدیران شهری ، در برداشتن موانع از سر راه  سرمایه گذاران، توسعه شهر را تسریع کنند

به گزارش گلستان 24، اسپانلو در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه شهربازی گرگان با انتقاد از توقف طرح ساخت شهربازی این شهر، اظهار کرد: بر اساس اعلام پیمانکاران تاکنون ۳۴۰ میلیارد تومان از محل منابع عمومی شهر برای این طرح هزینه شده است و هر روز تاخیر و تعلل در تکمیل آن، منابع عمومی را هدر می دهد.

اسپانلو افزود: ساخت شهربازی مدرن در منطقه هزارپیچ گرگان از چند سال پیش آغاز شده است و مجموعه مدیریت شهری گرگان در شهرداری و شورای شهر باید امکان پیشبرد این پروژه را تسریع کنند.

دادستان مرکز استان از مسئولان شهری خواست : با همدلی و برداشتن موانع از سر راه سرمایه گذاران،گامهای عملی برای اجرای این طرح بردارند تا مردم طعم خدمت را بچشند.

اسپانلو، درباره کمبود منابع مالی برای تکمیل طرح های عمرانی که مدیران شهری مطرح می کنند هم گفت: شهرداری گرگان املاک بدون استفاده و راکد زیادی در شهر دارد و می تواند با مولدسازی این املاک، منابع لازم برای تکمیل طرح های عمرانی را تامین کند.

دادستان همچنین به موضوع معوقات شهرداری گرگان به پیمانکاران اشاره کرد و گفت: تسویه زودتر این بدهی ها به پیمانکاران، می تواند سبب شتاب در تکمیل طرح‌های عمرانی شود.

عملیات اجرایی ساخت شهربازی مدرن گرگان، بهمن 1398 در زمینی به مساحت حدود ۱۸ هکتار در منطقه هزار پیچ آغاز شد و بر اساس وعده مدیران شهری قرار بود مرحله نخست این شهر بازی ، سال ۱۴۰۰ افتتاح شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار