معاون سیاسی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به انتقادات و گلایه های معلولان این استان گفت: مناسب سازی یکی از حقوق مهم شماست که بهزیستی به صورت جدی پیگیری می کند.

بهزیستی گلستان به صورت جدی پیگیر مناسب سازی معابر و امکان باشد

به گزارش گلستان 24، سیدعلی مهاجر، امروز در همایش گرامی‌داشت روز معلولان استان به‌مناسبت هفته معلولان اظهار کرد: روز معلولان روز توجه به توان‌مندی‌های این قشر و یادآوری وظایف مسؤولان و دیگران نسبت به آن‌ها است. قطعاً تلاش‌های زیادی تا کنون انجام شده است اما کافی نیست و حق شما ادا نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب کارهای بسیاری باید صورت بگیرد، در دولت مردمی تلاش می‌کنیم با کار جهادی عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم و حتماً هم‌راهی و کمک شما در این مسیر لازم و ضروری است.

وی یادآور شد: انتقادات و مطالبات شما به حق بوده، یکی از حقوق مهم شما مناسب‌سازی است که بهزیستی به‌صورت جدی پیگیری می‌کند و ما نیز برای تحقق این مهم در کنار بهزیستی خواهیم بود.

گفتنی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در حاشیه این مراسم ضمن ملاقات چهره به چهره با معلولان از نمایشگاه دستاوردهای این قشر بازدید کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار