سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) هزار و ۹ مادر شهید و ۹۵۳ همسر شهید شامل ۱۴ مادر و ۱۹ همسر شهدای مدافع حرم این استان قدردانی می‌شوند.

هزار و ۹۶۲ مادر و همسر شهید گلستانی قدردانی می‌شوند

به گزارش گلستان 24، محمدعلی طالع‌زاری امروز در نشست خبری افزود: در این ویژه برنامه‎‌ها که تا روز ولادت حضر زهرا (س) ادامه دارد، همچنین خانواده «روبرت اودیسیان» تنها شهید ارمنی گلستان همزمان با سال نو میلادی تکریم می‌شوند.

وی بیان کرد: مادران و همسران شهید اسوه ایثار و استقامت بوده که این ویژگی را از حضرت ام‌البنین (س) آموخته‌اند و تکریم از آنان موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ادامه داد: علاوه بر آن در سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) بیش از هزاران ویژه برنامه در استان اجرا می‌شود که تکریم مادران و همسران شهدا، برقراری ارتباط بین نقش مادران در دوران انقلاب و دفاع مقدس با مادران و همسران شهدای تاریخ اسلام از اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

طالع‌زاری اظهار کرد: تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ویژه مراسم سراسری شکوه ایثار، تبلیغات محیطی، اجرای برنامه در حسینیه‌هایی که متولیان آن مادران و همسران شهدا هسستند و دیدار با مادران شهدا از جمله برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگرگان گلستان در ایام شهادت حضرت ام‌البنین (س) تا ولادت حضرت زهرا (س) است.

گلستان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دست کم چهار هزار شهید، افزون بر این ۱۳ هزار جانباز و یک هزار و ۱۷۸ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار