مدیر کل بنیاد شهید گلستان:

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: رسانه ها همواره در ارتقاء فرهنگی ایثار و شهادت حتی از دستگاه های اجرائی چون بنیاد شهید پیش قدم تر بوده اند که قابل تقدیر است.

رسانه ها در ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت همواره پیش قدم بوده اند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، اسرافیل وزیری ظهر امروز در نشت خبری تجلیل از فعالان فضای مجازی استان، اظهار کرد: امروزه فضای مجازی به گونه ای شده است بحث روشنگری فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات انقلاب اسلامی هر روز قوی تر از قبل به سمع و نظر مردم می رسد و این در حالی است که در همین احوال بسیاری از شبکه های ماهواره ای و مجازی معاند نظام به دنبال تضعیف این فرهنگ در بین مردم و بخصوص نسل جوان هستند.

وی افزود: چنانچه رسانه های داخلی از جمله فعالان فضای مجازی که طیف گسترده ای از مردم را به خود اختصاص داده اند، در ارائه این فرهنگ کوتاهی کرده و حساب شده عمل نکنند ضربه جبران ناپذیری به نظام و به فرهنگ ایثار و شهادت و شهدا زده می شود.

وزیری گفت: در حال حاضر  رسانه های استان در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از دستگاه های اجرائی چون بنیاد شهید هم جلوتر هستند و چه خوب است تا مدیران استانی و شهرستانی با در اختیار قرار دادن امکانات و تقدیر از این فعالان فضای فرهنگ و شهادت و ایثارگری را در جامعه و بین مردم ارتقاء بیشتری ببخشند.

گفتنی است در این نشست از فعالان فضای مجازی استان تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار