رییس کمیته تقریب مذاهب اسلامی گلستان:

رییس کمیته تقریب مذاهب ستاد دهه فجر استان گلستان گفت: گلستان به دلیل زندگی مسالمت آمیز اقوام در کنار یکدیگر یکی از استانهای شاخص در وحدت اقوام در کشور است.

گلستان نمونه شاخص وحدت اقوام در کشور است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، حجه الاسلام و المسلمین  دیلم صبح امروز که   در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمنان با ابزار پر قدرت رسانه و بزرگ‌نمایی کوچک‌ترین اتفاقات در کشور به دنبال اختلاف افکنی بین  اقوام هستند.

وی افزود: خوشبختانه گلستان به عنوان استان شاخص زندگی اقوام در کنار یکدیگر همواره نشان داده که زندگی اقوام در کشور مسالمت آمیز و به دور از تنش ها است.

دیلم بیان کرد: رسانه های داخلی وظیفه سنگینی در رابطه با جهاد تبیین در این حوزه دارند و وی توانند با قدرت قلم تمام ترفندهای رسانه های معاند را خنثی کنند.

وی ادامه داد:  در برنامه های دهه فجر امسال این سازمان بر روی امید آفرینی ، جهاد تبیین در حوزه اشاعه دستاوردهای انقلاب، محافل قرآنی، اعزام سخنران به نمازهای جمعه و اجرای برنامه های دهه فجر در مدارس اهل سنت و برگزاری همایش زن اسلامی در جهاد تبیین از مهم ترین برنامه های این ستاد است  و نشست ائمه جمعه  سه استان خراسان رضوی،شمالی و جنوبی و سیستان و گلستان   را نیز در این ماه در استان خواهیم داشت .

دیلم گفت: تقریب مذاهب از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار