مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه ۱۴۵ عنوان برنامه به مناسبت ایام دهه فجر در گلستان برگزار می‌شود، گفت: برپایی ایستگاه خوشنویسی و اجرای زنده موسیقی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اجرای شادمانه عید مبعث در ۱۷ و ۱۸ بهمن، برپایی جُنگ شادی و برگزاری نمایشگاه تجسمی فجر و افتتاح فاز نخست مجتمع فرهنگی و هنری گالیکش از جمله برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر است.

 ۱۴۵ عنوان برنامه به مناسبت ایام دهه فجر در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گلستان 24، الهام متین صبح امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، سالن‌های نمایش و سینماهای این استان میزبان چند رویداد مهم سینمایی، نمایشگاهی و موسیقیایی است. 

وی به برگزاری جشنواره موسیقی فجر در گلستان اشاره کرد و توضیح داد: این جشنواره از ۲۷ بهمن تا سوم اسفند برگزار خواهد شد و ۱۰ گروه موسیقی مقامی، سنتی و پاپ در گرگان، کلاله و بندرترکمن و گنبدکاووس به اجرای آثار خود خواهند پرداخت.

متین به برگزاری آیین اختتامیه جشنواره خبرنگار امیدآفرین اشاره کرد و گفت: این جشنواره برای معرفی آثار برتر خبری سفر دوم رییس جمهور به ابتکار گلستان برگزار شد و از این پس در دیگر سفرهای استانی هیات دولت به اجرا در خواهد آمد .

وی افزود: برای این جشنواره در مجموع ۲ هزار و ۴۳۴ اثر به دبیرخانه ارسال شده که از نفرات برتر همزمان با دهه فجر قدردانی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هفتمین هفته فیلم و عکس گلستان از هفتم بهمن ماه به مدت سه روز در پردیس سینمایی کاپری گرگان آغاز به کار کرد گفت: در این نمایشگاه ۲۵ فیلم کوتاه، مستند و داستانی اکران شده و ۴۰ اثر از عکاسان برگزیده استان با موضوع طبیعت و محیط زیست در پردیس سینما کاپری گرگان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره خبرنگار حماسه‌آفرین در گلستان خبر داد و افزود: پوستر این جشنواره در آیین اختتامیه جشنواره خبرنگار امیدآفرین رونمایی می‌شود و خبرنگاران آثار تولیدی خود را با موضوعات شور و نشاط در دهه فجر، راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین حضور پرشور در انتخابات به این جشنواره ارسال خواهند کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار