رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان:

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: رفع محرومیت‌های اقشار ضعیف و توانمندسازی آنان از وظایف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به شمار می‌رود.

رفع محرومیت‌ و توانمند سازی اقشار ضعیف از اهم برنامه های این ستاد است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، ساسان احمدی صبح امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: این ستاد در حوزه‌های اجتماعی خود فعالیت‌های متنوعی را اجرایی می‌کند و فعالیت‌های این مجموعه در بخش‌های مختلف مثل بنیاد احسان، بنیاد برکت، قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات، جهش تولید در اراضی دیم‌زار و پیشرفت منطقی و حوزه هلدینگ ساختمانی و سازمان املاک را در دستور کار دارد.

وی افزود: رداخت کمک هزینه به بیماران سرطانی و کمک هزینه برای ترمیم و مرمت خانواده‌های دارای دو معلول از دیگر موضوعاتی است که پیگیری می‌کنیم در حوزه سلامت بیمارستان سرطان برکت در تهران ایجاد شده و سهمیه‌ای برای گلستان جهت درمان و اسکان رایگان محرومین که دچار این بیماری شدند در نظر گرفته شده و ۸۴ نفر در طول سال می‌توانند از این خدمات بهره ببرند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان بیان کرد: درمان تکمیلی برای مددجویان بهزیستی و خانواده زندانیان به تعداد ۱۱۰ نفر از دیگر خدماتی بود که پیگیری می‌کنیم.

احمدی بیان کرد: فعالیت‌های جهش تولید در اراضی دیم‌زارع از موضوعاتی است که پیگیری می‌کنیم و در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی گلستان تحت پوشش این طرح قرار گرفته است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: ۸۴ بیمار سرطانی محروم در انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با استانداری گلستان برای درمان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی افزود: این ستاد در حوزه‌های اجتماعی خود فعالیت‌های متنوعی را اجرایی می‌کند و فعالیت‌های این مجموعه در بخش‌های مختلف مثل بنیاد احسان، بنیاد برکت، قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات، جهش تولید در اراضی دیم‌زارع و پیشرفت منطقی و حوزه هلدینگ ساختمانی و سازمان املاک را در دستور کار دارد.

اعزام زائر اولی‌ها به اربعین حسینی، ارائه پنج هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی، توزیع ۲۷۲ دستگاه پنکه در قالب طرح نسیم احسان، توزیع ۵۵ سری جهیزیه، ۱۹۶ دستگاه بخاری، ارائه نوشته ابزار بین دانش‌آموزان از جمله اقداماتی است که امسال در گلستان اجرا کردیم.

وی افزود: توزیع ۷۲ پک لبخند مادری برای فرزندان چندقلو و اعطای ۴۷۰ قلم تجهیزات توان بخشی و اعطای کمک هزینه عینک برای ۸۹ نفر از دیگر اقداماتی است که امسال پیگیری کردیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان یادآور شد: در حوزه درمان ناباروری ۹۸ نفر تسهیلات پرداخت شده

وی افزود: به زودی تفاهم نامه آن بین هلدینگ سلامت و استانداری در این خصوص منعقد خواهد شد و تمامی هزینه‌های محرومیت، اسکان و پرتو درمانی به صورت رایگان انجام می‌شود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار