ادارات منطقه یک و ۲ کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گنبدکاووس تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ فرزند یتیم و طرح محسنین ثبت نام شده دارند که در نوبت و چشم انتظار حمایت مالی و معنوی مردم نوعدوست و نیکوکار این شهرستان مرزی هستند.

۲ هزار و ۱۰۰ فرزند یتیم و محسنین گنبدکاووس در انتظار حامی هستند

به گزارش گلستان 24، روسای ادارات کمیته امداد منطقه یک و ۲ گنبدکاووس از مردم نوعدوست و نیکوکاران، کارکنان ادارات و نهادها، صاحبان موسسات و واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان خواستند تا پایان ماه مبارک رمضان در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد مشارکت کنند.

آنها افزودند: افراد علاقمند به حمایت مالی از فرزندان یتیم (طرح اکرام) و فرزندان خانواده‌های کم برخوردار که به هر دلیل سرپرست خانواده قادر به تامین هزینه‌های زندگی نیستند می‌توانند با مراجعه به هر یک از ۲ اداره کمیته امداد گنبدکاووس یا پایگاه‌های که به همین منظور در سطح شهر برپا خواهد شد فرم مربوطه را تکمیل و یا با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ شماره کارت مجازی دریافت و در این ۲ طرح خداپسندانه مشارکت نمایند.

به گفته روسای ادارات کمیته امداد منطقه یک و ۲ گنبدکاووس، حداقل هزینه حمایت از هر فرزند یتیم یا محسنین ماهانه ۳۰ هزار تومان و حداکثر آن بسته به توان مالی فرد خواهد بود.

رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس در این خصوص گفت: هم اکنون ۷۵۴ نفر شامل ۴۴۵ یتیم و ۳۰۹ محسنین تحت حمایت این اداره و نیکوکاران حامی قرار دارند ضمن اینکه هزار نفر دیگر هم ثبت نام شده و در نوبت حمایت هستند.

محمد کریمیان با قدردانی از کمک‌های نیکوکاران حامی فرزندان یتیم و محسنین کمیته امداد گنبدکاووس، افزود: در هفته اکرام که همزمان با ۱۵ ماه رمضان و ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) آغاز می‌شود چندین پایگاه در سطح این شهر برای جذب حامی برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم نوعدوست و نیکوکاران علاقمند به شرکت در طرح اکرام ایتام کمیته امداد تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

به گفته وی، هم اکنون این اداره ۷ هزار و ۶۳۸ خانوار با جمعیت ۱۴ هزار و ۲۲۹ نفر تحت حمایت دارد.

رییس کمیته امداد منطقه ۲ گنبدکاووس هم گفت: این اداره ۸۸۱ نفر شامل ۳۱۴ یتیم و ۵۶۷ محسنین تحت حمایت دارد ضمن اینکه هزار و ۱۰۰ نفر دیگر هم که ثبت نام کردند در نوبت جذب حامی قرار دارند.

محسن خداپرست افزود: تلاش داریم در هفته اکرام و ایام باقی مانده از ماه مبارک رمضان حداقل بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ حامی جدید برای فرزندان یتیم و محسنین این نهاد که در نوبت حامی قرار دارند، جذب کنیم.

به گفته وی، این اداره بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ خانوار مددجو با جمعیت افزون بر ۱۲ هزار نفر تحت حمایت دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار