مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از تلاش نجاتگران برای امدادرسانی به در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در جاده های برفگیر استان خبر داد و گفت: تا کنون ۱۰۸ نفر امدادرسانی شده اند.

برف و کولاک در گلستان/ ۱۰۸ نفر امدادرسانی شدند

به گزارش گلستان 24، قاسم غریب آبادی با اشاره به آماده باش نیروهای عملیاتی برای پوشش حوادث برف و کولاک از روز پنجشنبه اظهار کرد: برف و کولاک در محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان برخی از هموطنان که در حال تردد در این جاده‌ها بودند را تحت تأثیر قرار داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: با اعزام نیروهای عملیاتی هلال احمر، تا کنون ۱۰۸ نفر در جاده‌های برفی استان امدادرسانی و ۳۰ خودرو از برف رهاسازی شدند. همچنین بسته غذایی ۲۴ ساعته بر حسب نیاز میان افراد تحت تأثیر توزیع شده است.

وی افزود: در تمامی محورهای کوهستانی استان برف در حال باریدن است و عملیات‌های برف و کولاک ادامه دارد. نجاتگران تیم واکنش سریع مرکز استان و شهرستان‌های کردکوی، گرگان، علی آباد کتول، آزادشهر و رامیان، مینودشت و گالیکش مشغول امدادرسانی به هموطنان هستند.

وی از هموطنان تقاضا کرد از ترددهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی و برفگیر پرهیز کنند، در صورت نیاز با سوخت کامل خودرو و مجهز به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مثل پتو تردد کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار