رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان :

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: با ورود دو دستگاه پزشکی پیشرفته دیگر از جمله پت اسکن ، دستگاه های پزشکی بیمارستانهای دولتی گلستان تجهیز می شوند.

با ورود ۲دستگاه دیگر تجهیزات پزشکی بیمارستانی گلستان تکمیل می شود

به گزارش خبرنگار گلستان ۲۴، سعید گل فیروزی صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: مدت ها است با جدیت و حمایت های دولت سیزدهم تجهیزات قدیمی مراکز درمانی دولتی استان در حال بروز رسانی هستند و هم اکنون در بسیاری از مراکز کمبودی در رابطه با تجهیزات در شرق و غرب استان نداریم.

وی افزود: ساخت بیمارستان جدید کودکان آیت ا..طالقانی گرگان یکی از شاخص ترین بیمارستانهای کشور شناخته شده  و تخصیصات بسیار خوبی به آن اختصاص داده شده و هم اکنون در مرحله اسکلت سازی قرار گرفته  دارد.

وی افزود: در رابطه با ساخت بیمارستان آیت ا..طاهری گرگان نیز مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است که قرار است تا پایان دولت سیزدهم این طرح ها تکمیل شود.

گل فیروزی بیان کرد: مبلغ ۹۴۵میلیارد تومان از بخش مصوبات سفر ریاست جمهوری به ساخت بیمارستانهای طالقانی و آیت ا..طاهری و بیمارستان گالیکش در نظر گرفته شده که قرار است این پروژه ها تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام برسد.

وی ادامه داد: مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بخش دارو و درمان از بیمه بسیار زیاد است و چنانچه این منابع به دانشگاه پرداخت شود بخش زیادی از مشکلات حل می شود.

وی افزود: در رابطه با جوانی جمعیت نیز ۲مرکز نازایی سطح ۲ مجهز در گرگان و گنبد راه اندازی شده و هم اکنون سطح ۳ این مرکز با ۱۰میلیارد تومان هزینه در بیمارستان صیاد شیرازی گرگان راه اندازی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار