مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت:سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگرفته از سه اصل «تحصیل، تهذیب و ورزش» مورد نظر رهبر معظم انقلاب برای دانش آموزان است و امیدواریم با ادامه‌ این رویه، تعداد دانش آموزان موفق استان بیشتر شود.

سند تحول بنیادین برگرفته از سه اصل «تحصیل، تهذیب و ورزش»است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سیدرضا نظری روز چهارشنبه در همایش استانی بانوان انقلابی به میزبانی گنبدکاووس، راهبردهای آموزش و پرورش گلستان را بر اساس سند تحول بنیادین دانست و اظهار کرد: بر اساس این سند همچنین ساخت فضاهای ورزشی مختص دانش آموزان و معلمان خانم در برنامه قرار گرفته و بخشی از آن هم راه‌اندازی شده است.

وی افزود: امسال در نتیجه تاکید بر حرکت در مسیر توسعه عدالت آموزشی در تمام نقاط استان با تلاش معلمان انقلابی، ۲۵۰ نفر از دانش آموزان گلستانی که بخشی از آنان ساکنان مناطق روستایی بودند در رشته‌های دانشگاهی پزشکی و دندانپزشکی قبول شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با تاکید بر اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگرفته از سه اصل «تحصیل، تهذیب و ورزش» مورد نظر رهبر معظم انقلاب برای دانش آموزان است اظهار امیدواری کرد با ادامه‌ این رویه، تعداد دانش آموزان موفق استان بیشتر شود.

نظری بیان کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از نظام تعلیم و تربیت مختص بانوان است نگاه ویژه‌ای به این قشر داریم تا بتوانند بهترین عملکرد را در مسائل اجتماعی، نقش همسری و مادری ایفا کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش گلستان بر اساس سند تحول بنیادین، تقویت ایمان و بصیرت و باور دینی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و توانمندسازی معلمان و دانش آموزان را در دستور کار دارد.

ارازمراد مغربی قوجق مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس هم در این نشست گفت: مهمترین وظیفه بانوان انقلابی افزایش آگاهی نسبت به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر جهاد تبیین برای معرفی خدمات نظام به نسل جوان است.

وی آشنایی با انقلاب، داشتن روحیه انقلابی، بصیرت‌افزایی نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش برای تربیت دانش آموزانی با ذهنی پرسشگر را از جمله ویژگی‌های یک بانوی انقلابی برشمرد.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار