رییس اداره ثبت اسناد و املاک گنبدکاووس از تحویل ۱۵۰ فقره سند مربوط به واحدهای مسکونی اهالی چهار روستای «قلندرآباد بالا و پایین» و «قوینلی و گدایجه» از توابع بخش مرکزی این شهرستان به صورت رایگان خبر داد.

۱۵۰ فقره سند منازل مسکونی روستاییان گنبدکاووس تحویل شد

به گزارش گلستان 24، ضا سارانی اظهار کرد: تحویل این اسناد در راستای منویات و الطاف رهبر معظم انقلاب مبنی بر واگذاری املاک علوی به اقشار محروم و کم برخوردار جامعه و در راستای تفاهمنامه همکاری مشترک بین سازمان ثبت اسناد و املاک، بنیاد اموال و املاک علوی (مستضعفان) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفت.

وی افزود: از مجموع ۱۵۰ فقره سند واگذار شده که مساحت‌های مختلف داشتند، ۱۰۰ فقره آن متعلق به اهالی ۲ روستای «قوینلی و گدایجه» و ۵۰ فقره دیگر هم متعلق به اهالی ۲ روستای «قلندرآباد بالا» و پایین بود که دیروز جمعه ۲۲ مهرماه به مناسبت میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان و برخی مدیران ادارات و نهادهای گنبدکاووس به اهالی روستاهای ذکر شده اهدا شد.

سارانی از ادامه صدور سند مالکیت واحدهای مسکونی در دیگر روستاهای گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: اهالی روستاهایی که املاک آنها متعلق به بنیاد علوی می‌باشد می‌توانند به نمایندگی این نهاد جنب مدیریت آموزش و پرورش یا به بنیاد مسکن این شهرستان واقع در میدان آزادگان و یا به اداره ثبت اسناد و املاک گنبدکاووس مراجعه و درخواست صدور سند دهند.

رییس اداره ثبت اسناد و املاک گنبدکاووس همچنین از صدور مجور برای ۷ هزار واحد مسکونی مناطق روستایی این شهرستان توسط بنیاد علوی جهت صدور سند مالکیت تک برگی برای این تعداد خانه توسط ثبت اسناد و املاک گنبدکاووس، بیان داشت: در صورت همراهی بیشتر بنیاد مسکن، اهالی روستاها، شوراها و دهیاران، این اداره آمادگی لازم برای صدور سند مالکیت دارد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار