فرماندار رامیان گفت: چهار هزار و ۲۷ رای اولی این شهرستان که همه دانش‌آموز هستند رسیدن به بلوغ سیاسی و مشارکت در سرنوشت کشور و شهر را با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند جشن خواهند گرفت.

رامیان چهار هزار رای اولی دارد

به گزارش گلستان 24، علی جوان حاذق‌خواه  در جلسه شورای اداری رامیان اظهار کرد: این شهرستان حدود ۶۷ هزار واجد شرایط شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند دارد که روز جمعه با حضور حماسی، صحنه‌های زیبایی از وحدت و همبستگی و مشارکت در تعیین سرنوشت را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۹۹ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی رامیان پیش‌ بینی شده است.

جوان بابیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات در رامیان فراهم است، اضافه کرد: ۲ هزار و ۴۶۹ عامل اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، نمایندگان فرماندار و کاندیداها متولی برگزاری این رخداد مهم سیاسی در شهرستان هستند.

فرماندار رامیان تاکید کرد: دستگاه‌ها و نهادهای دولتی شهرستان مطابق قانین باید در زمینه تامین خودرو، امکانات و تجهیزات با ستاد انتخابات همکاری کنند.

فرماندار رامیان همچنین حضور در انتخابات ۱۱ اسفند را وظیفه همگانی دانست و از همه افراد متنفذ و اثرگذار بویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی رامیان خواست در قالب جهاد تبیین با رویکرد حضور پرشور در انتخابات تلاش کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار