ماموران انتظامی در چهار شهرستان «گرگان، رامیان، گالیکش و مینودشت» در آستانه چهارشنبه آخر سال، موفق به کشف ۲۰ هزار و ۱۴۲ عدد انواع مواد آتش‌زا و خطرآفرین به همراه ۱۱ عدد بمب دست ساز شدند.

۲۰ هزار عدد مواد آتش‌زا در گلستان کشف شد

به گزارش گلستان 24، بیشترین مواد آتش‌زا و خطرآفرین کشف شده در رامیان بوده که ماموران انتظامی این شهرستان در ۲ نوبت و در مجموع هشت هزار و ۹۹۲ عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.

در ارتباط با مواد محترقه کشف شده در رامیان پنج نفر دستگیر و به تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

همچنین ماموران انتظامی منیودشت هم موفق به کشف چهار هزار و ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه از چهار فرد سودجو شدند که متخلفان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

طابق اعلام سرهنگ «عباسعلی پهلوانی نسب» رییس پلیس امنیت اقتصادی گلستان و با اشراف اطلاعاتی ماموران ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه و ۱۱ بمب دست ساز کشف و ضبط و یک نفر هم در این ارتباط دستگیر شد.

ماموران انتظامی گالیکش هم در راستای طرح نظارتی بر واحدهای صنفی این شهر ویژه چهارشنبه آخر سال، موفق به کشف ۲۵۰ عدد مواد محترقه و دستگیری ۲ نفر شدند.

نیروی انتظامی استان گلستان از خانواده‌ها و شهروندان خواست در ایام پایانی سال و به منظور پیشگیری از خطرات ناشی از استفاده مواد آتش‌زا به‌خصوص در چهارشنبه آخر سال بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و فعالیت فرد یا افراد در رابطه با تولید و توزیع مواد محترقه را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار