رئیس‌ پلیس راهور استان گلستان:

رئیس‌ پلیس راهور استان گلستان گفت: با اعلام از سوی دادستان کل کشور برگ سبز خودرو یک سند رسمی است یعنی اگر هردستگاهی بخواهد استعلام از نیروی انتظامی بگیرد در سیستم کاملاً مشخص است و اگر از دفترخانه ثبت اسناد هم بخواهد استعلام بگیرد بازهم همان کار را انجام می دهد.

برگ سبز خودرو یک سند رسمی است

به گزارش گلستان 24، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی  اظهار کرد: با این اقدام بسیاری از هزینه ها کاهش پیدا می کند.

وی در توضیح ممنوعیت تردد شبانه، گفت: تردد شبانه ازساعت ۲۲ الی سه صبح در تمامی شهرها با هر رنگبندی ممنوع است و تا این لحظه بیش از ۷۰ هزار خودرو درهمین راستا اعمال قانون شدند.

بسطامی ادامه داد: در خصوص مسافرت ها اگر مشخص شود فردی با خانواده به مسافرت آمده خودروها در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان، درشهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه خواهند شد اما اگر فردی به ناچار به دلیل مشکلات پزشکی و کاری وارد استان شود درصورتی که از قبل نحوه تردد او اعلام شده باشد، مشکلی نخواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان گلستان از نوبت دهی اینترنتی برای تعویض پلاک خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه با این روند تجمع افراد در مرکز تعویض پلاک به حداقل رسیده است.

وی با بیان اینکه سایت نوبت دهی برای تمامی شهرها باز است، افزود: افراد با مراجعه به سامانه می توانند نوبت خود را دریافت کنند ضمن اینکه زمان حضور آنها برای انجام کارهایشان در مرکز، بسیار کوتاه شده است.

سرهنگ بسطامی ضمن تاکید براین نکته که از مردم تقاضا داریم پلیس را کنار خود ببیند و نه مقابل خود، افزود: در حوزه انضباط بخشی اگر اعمال قانونی صورت می گیرد مطمئناً فرد تخلفی را انجام داده است؛ تمام تلاش پلیس برای پیشگیری از تخلف و جرایم است که این به نفع هم استانی ها خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار