شهر گنبدکاووس با جمعیتی قریب به ۱۵۰ هزار نفر دومین شهر بزرگ استان محسوب می شود. جمعیتی که نیمی از آن را بانوان و مادرانی تشکیل می دهند که کانون تربیتی خانواده محسوب می شوند.

بانوان گنبدی همچنان در انتظار پارک ویژه بانوان

به گزارش گلستان 24 شهر گنبدکاووس با جمعیتی قریب به ۱۵۰ هزار نفر دومین شهر بزرگ استان محسوب می شود. جمعیتی که نیمی از آن را بانوان و مادرانی تشکیل می دهند که کانون تربیتی خانواده محسوب می شوند.

بانوان گنبدی همچنان در انتظار پارک ویژه بانوان

باتوجه به اهمیت سلامت و نشاط این قشر و تاثیر مستقیم آن بر جامعه، همچنین اهمیت حفظ عفاف و حجاب و حفظ شان بانوی مسلمان در جامعه و با درنظر گرفتن هزینه های شرکت در کلاس های ورزشی و سرانه ی پایین فضای سبز، سال هاست که نیاز به تاسیس پارک ویژه بانوان با مکان یابی مناسب، مساحت متناسب با جمعیت و امکانات کافی از قبیل پیست دوچرخه سواری و اسکیت، مسیر های مناسب پیاده روی، سالن های ورزشی والیبال و بسکتبال و نیز در کنار آن زمین بازی کودکان احساس می شود.

بدیهی است وجود چنین فضایی در کنار فعالیت‌های ورزشی عمومی به کمک استعدادیابی و پیشرفت ورزش حرفه ای نیز خواهد آمد و نیز زمینه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و تعامل بیشتر بین بانوان را فراهم خواهد کرد.

امید است مسیولین زیربط و دلسوزان این حوزه این مهم را در اولویت کار قرار داده و هرچه سریع‌تر پاسخگوی این نیاز دیرین باشند./سلام گنبد

ارسال نظر

آخرین اخبار