رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان:

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان با گرامی‌داشت 17 مرداد روز خبرنگار گفت: شهید «محمدرضا معززی» با دارا بودن سابقه فعالیت در عرصه رسانه به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان در سال 1394 انتخاب شده است.

«محمدرضا معززی» شهید شاخص رسانه گلستان شد/ وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران ویژه مراسم است

به گزارش گلستان24، علی‎محمد جعفری عصر امروز در هفتمین جلسه شورای هم‌فکری و اندیشه سازمان بسیج رسانه گلستان که با محوریت برگزاری «روز خبرنگار» و «جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم» انجام شد ضمن گرامی‌داشت ورود شهدای غواص خط‌شکن به استان گلستان اظهار کرد: شهدای غواص با حضورشان در استان گلستان معنویت را در فضای جامعه پراکنده کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج می‎کنند که باید از این فرصت‎های ناب نهایت بهره را ببریم.

وی تصریح کرد: شهدا زمانی رخ می‎نمایند که شرایط جامعه حساس است، در حقیقت آنها با حضورشان نفس تازه‎ای در کالبد جامعه می‎دمند.

* جمهوری اسلامی مدل خوبی از رسانه و خبررسانی به دنیا عرضه کرده است

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان؛ تقارن روز خبرنگار با ورود شهدای غواص به استان را به فال نیک گرفت و ضمن تبریک 17 مرداد به اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع‎رسانی ابراز امیدواری کرد خبرنگاران در رسالت پیامبرگونه خود که حرکت در مسیر حق‎گویی و انتقال پیام درست است موفق باشند.

جعفری با اشاره به اینکه حضور شهیدان مایه برکت برنامه‎ها می‎شود، گفت: قطعا جمهوری اسلامی سعی کرده مدل خوبی از رسانه و خبررسانی به دنیا عرضه کند که مهم‌ترین آن اخلاق حسنه اسلامی، فریاد مظلوم‎خواهی و ظلم‎ستیزی است و بسیج رسانه با سیاست‎گذاری در این راستا سعی می‎کند گامی هرچند کوچک برای دستیابی به اهداف نظام اسلامی تا تحقق تمدن اسلامی بردارد.

وی با اشاره به اینکه شهید «محمدرضا معززی» بسیج شاخص رسانه گلستان انتخاب و معرفی شده است، اظهار کرد: این شهید والامقام در عرصه سینما، رادیو و تلویزیون فعالیت داشت لذا قرار است نمایشگاهی از زندگی‎نامه و آثار شهید معززی در حاشیه برنامه روز خبرنگار برگزار شود.

* ویژه‌برنامه روز خبرنگار با حضور حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‎شود

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان از رونمایی سایت و تمبر یادبود شهید محمدرضا معززی همزمان با بزرگداشت روز خبرنگار در استان خبر داد و افزود: همسر و فرزندان این شهید نیز به مقام رفیع شهادت نائل شدند، همسر شهید معززی به عنوان عکاس و نویسنده در جبهه‎های حق علیه باطل حضوری فعال داشتند.

جعفری بیان داشت: ویژه‌برنامه گرامی‌داشت روز خبرنگار را روز یک‌شنبه 18 مرداد با حضور سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهیم کرد.

* جشنواره شهدای غواص و شهدای مدافعان حرم در گلستان برگزار می‎شود

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان؛ کارگاه نقد کتاب، آثار و اندیشه‎های شهید معززی در حاشیه برنامه روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه برگزار می‎شود و در نهایت نظرات، پیشنهادات در قالب کتابچه‎ای چاپ و به بازار عرضه خواهد شد.

جعفری از برگزاری جشنواره شهدای غواص و شهدای مدافعان حرم در استان گلستان خبر داد و گفت: جزئیات برگزاری جشنواره در یک نشست خبری به اطلاع علاقمندان برای شرکت در جشنواره خواهد رسید.

انتهای پیام / فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار