آیین تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی گرگان صبح چهارشنبه برگزار و مظفری نیا با این سازمان خدا حافظی و خسروی جای وی را گرفت.

وداع مظفری نیا با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان

 به گزارش گلستان 24 مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان صبح چهارشنبه در محل این سازمان واقع در کوی گلها برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اعضای هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان ، رضا مظفری نیا مدیر عامل سابق برگزار شد ، مهدی خسروی به عنوان مدیر عامل جدید این سازمان معرفی شد.

مهدی خسروی قبل از این سمت مدیر حراست شهرداری گرگان بوده است و در کارنامه خود سابقه کار در سایر قسمتهای شهرداری گرگان را نیز دارد .

مدیر عامل جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان قبلا فرماندهی انتظامی بخش های گالیکش و کلاله را نیز بر عهده داشته است و مدتی نیز رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شرق استان مازندران بوده است.

مهدی خسروی 52 ساله و دارای مدرک تحصیلی لیسانس فقه و معارف اسلامی می باشد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان ،  امروز با حضور اعضای هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار شد . لیاقی ریاست هیئت مدیره سازمان ومعاون اداری مالی شهرداری گرگان ، مهستی قدس ولی روابط عمومی شهرداری و حسین رضایان اعضای هیئت مدیره سازمان می باشند.

گفتنی است رضا مظفری نیا هفته گذشته در حالیکه در سفر ترکیه به بسر می برده است توسط شهردار گرگان عزل شد و فعلا از سرنوشت آتی وی خبری در دست نیست .

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار