رسم ادب نیست مهمان دعوت کنی و خود حضور نیابی

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان از میزبانان مراسم تودیع و معارفه شهردار کردکوی که از وی در این مراسم دعوت بعمل آوردند و خود حضور نیافتند گلایه کرد که مهمان را دعوت کردند ولی خود حضور نداشتند.

از میزبانان مراسم تودیع و معارفه شهردار کردکوی گلایه مندم

به گزارش گلستان 24، عبدالرضا چراغعلی در مراسم تودیع و معارفه شهردار کردکوی گفت: تمام داشته های امروزمان را مدیون امام هستیم. امامی که تمام هستی آن مردم بودند.

چراغعلی ضمن تقدیر و تشکر از فیروزیان و همکارانش در شهرداری کردکوی اظهار داشت: رسول فیروزیان از مدیران خوب شهری در بین شهرداری ها هستند و نقش مهمی در بخش مالی دارند.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان خاطرنشان ساخت: ما نباید در انتخاب مدیران شهری ملاحظات و خط کشی های سیاسی، قومی و طایفه ای را در نظر بگیریم و نباید اجازه دهیم مسایل شخصی و قومی و منطقه ای در کارهای ما ورود پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه باید ” شعار عدالت و تعاون در بین ما وجود داشته باشد” گفت: من از همکاران شهرداری می خواهم با تعصب به شهر خود کمک کنند تا شهردار جدید با نیروهای خود تعامل داشته باشد تا شهر کردکوی از شاخص های خوبی در سطح استان برخوردار شود.

چراغعلی افزود: امروز وضعیت شاخص های استان در بعضی از موارد خوب نیست مثل وضعیت اشتغال جوانان لذا امیدواریم وضعیت استان ما در این خصوص بهبود یابد.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان همچنین از مسئولین شهری بخصوص از همکاران خود در شهرداری کردکوی پیشنهاد ارائه “طرح جامع شهر کردکوی” را داد و خواستار تشکیل “سایت بحران” در این شهر شد که چند منظوره باشد زیرا استان گلستان جزء استانهای پرخطر از نظر حوادث طبیعی است لازم است در تک تک شهرها سایت بحران داشته باشیم.

عبدالرضا چراغعلی در خاتمه از میزبانان مراسم تودیع و معارفه شهردار کردکوی که از وی در این مراسم دعوت بعمل آوردند و خود حضور نیافتند گلایه کرد که مهمان را دعوت کردند ولی خود حضور نداشتند.

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار