در سایه بی توجهی در یک بیمارستان

فیلم کوتاه زیر لحظات پایانی زندگی یک هموطن زن ایرانی را نشان می دهد که در کنار اورژانس یک بیمارستان جان خود را از دست می دهد و تلاش مردم هم برای برگرداندن وی به زندگی بی فایده است.

مرگ یک زن پشت درهای اورژانس +فیلم

به گزارش گلستان 24 سالانه در کشور افراد زیادی به علت بیماری های مختلف جان خود را از دست می دهند و این امر موضوعی طبیعی محسوب می شود.فیلم زیر هم صحنه ای را به نمایش می گذارد که، زن میانسالی به علت یک بیماری جان خود را در خیابان از دست می دهد و تلاش مردم هم برای برگرداندن وی به زندگی بی فایده است.

کل ماجرا از این قرار است که حوالی ظهر روز پنج شنبه، 22 مردادماه در اطراف پایگاه اورژانس جنب ترمینال غرب واقع در میدان آزادی تهران، حال یگ زن میانسال  به هم می خورد و مردم با توجه به اینکه مطلع بودند اورژانس بیمارستان ها شبانه روزی است، وی را به کنار یک اورژانس می رسانند، اما با درب بسته و قفل و زنجیر شده اورژانس مواجه می شوند که در نهایت بر اساس روایت شاهدان عینی، این زن جان خود را از دست می دهد.

اما نکته قابل تامل که سبب شد تا احساسات مردم از این اتفاق بیشتر جریحه دار شود این بود که با وجود نزدیکی زن بیمار به اورژانس و آمبولانس هایی که در داخل اورژانس پارک بود، کسی در اورژانس شبانه روزی حضور نداشت تا به به کمک این زن بشتابند اما بعد از این اتفاق خود مردم برای کمک به این زن اقدام کردند که کمک آنها هم تاثیرگذار نبود.

 
 
 
مرگ یک زن پشت درهای اورژانس
 
 
 
 

 

 

 

 

صحنه از حال رفتن یک زن در کنار اورژانس،دانلود فیلم

عدم توجه ویژه به فوریت های پزشکی گاه به قیمت از  دست رفتن جان یک شهروند تمام خواهد شد.اتفاقی که در قالب هیچ گزارش و بیانیه ای قابل دفاع نخواهد بود. موضوعی که در برخی موارد همچون ماجرای خیابان جمهوری تکرار شد و با وجود شناخته شدن مقصرین امر، دیگر بازگشتی برای از دست رفتگان حادثه وجود نداشت.

قطعا با عدم غفلت مسئولان بیمارستان ها و اورژانس که در راستای حفظ جان هموطنان زحمات زیادی می کشند، می توان امیدوار بود که کمتر شاهد اتفاقات این چنینی باشیم.

فرهنگ نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار