یک بیمارستان و دو دهه خبرسازی!

۱۲ فروردین ۹۳ بود که انتظار ۱۸ ساله گنبدی‌ها برای اتمام پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیامبراعظم گنبدکاووس پایان یافت و این بیمارستان با حضور سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ورودی شمالی شهر افتتاح شد. در صورتی که تصور می‌شد حرف و حدیث‌ها پیرامون این بیمارستان پس از افتتاح آن، کم رنگ شود اما موضوعاتی چون نامگذاری، نحوه جذب و استخدامی و کیفیت خدمات دهی همچنان حاشیه‌های مهم‌تر از متن آن به حساب می‌آیند.

گلایه یک شهروند از وضعیت نامطلوب خدمات دهی بیمارستان پیامبر اعظم گنبدکاووس

به گزارش گلستان 24، ۱۲ فروردین ۹۳ بود که انتظار ۱۸ ساله گنبدی‌ها برای اتمام پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیامبراعظم گنبدکاووس پایان یافت و این بیمارستان با حضور سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ورودی شمالی شهر افتتاح شد.

بیمارستانی که در دوره‌های مختلف، موضوع صحبت نمایندگان مجلس و فرمانداران گنبد بوده و مردم گنبد وعده‌های متنوع آنان را در زمینه احداث و افتتاح قریب الوقوع آن به خاطر دارند.

بیمارستانی که بنا به اعلام مسئولین در زمان افتتاح آن مبلغی بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آن هزینه شده است.

در صورتی که تصور می‌شد حرف و حدیث‌ها پیرامون این بیمارستان پس از افتتاح آن، کم رنگ شود اما موضوعاتی چون نامگذاری، نحوه جذب و استخدامی و کیفیت خدمات دهی همچنان حاشیه‌های مهم‌تر از متن آن به حساب می‌آیند.

بیمارستان-پیامبر-اعظم-گنبد

(تصویر ارسالی شهروند گنبدی)

یکی از مراجعه کنندگان در گفتگو با خبرنگار ما از وضعیت نامطلوب بهداشتی این بیمارستان گلایه کرد و گفت : شما را به خدا گزارشی از بیمارستان پیامبر اعظم تهیه کنید. هر بیمار به دو همراه نیاز دارد تا مگس‌های اتاق‌ها را تار و مار کنند!

وی ادامه داد : من الان سه روز است که مراقب یک بیمار در این بیمارستان هستم و از مزاحمت مگس‌ها کلافه شده ام.

این شهروند گنبدی در خصوص کمبود نیروی این بیمارستان گفت : تعداد پرستاران کم است و غالبا کم سابقه و کم تجربه هستند. برای نمونه برای جابه‌جایی بیمار، تعویض کیسه‌ی ادرار و یا کارهای این چنینی، این همراه بیمار است که باید اقدام کند!

وی کیفیت خدمات‌دهی را هم پایین عنوان کرد و گفت : در تعدادی از اتاق‌ها روشویی وجود ندارد!

بسیاری از گنبدی‌ها در آرزوی ساخت این بیمارستان مو سفید کردند و به انتظار تحقق وعده‌های مسئولین دل خوش داشتند. حال که این پروژه به هر ترتیب به بهره برداری رسیده است، به نظر می‌آید که نشستن شیرینی این خدمت در جان مردم مستلزم همت و جدیت مسئولین در رفع این کمبودهاست./سلام گنبد

 

ارسال نظر

آخرین اخبار