در مسایقات قهرمانی کشور کاراته سنتی؛

تیم کاراته کاهان دلندی برای اولین بار در استان گلستان در مسایقات قهرمانی کشور کاراته سنتی مقام قهرمانی را کسب کردند.

کاراته کاهان دلندی در اولین گام به سمت قهرمانی کشور+عکس

به گزارش گلستان24، «زهرا کریمی» مربی کاراته  گفت: استان گلستان با یک تیم کامل 46 نفره از شهرستانهای گرگان، بندرترکمن، کردکوی، دلند و گنبد به سرمربی گری «شهناز کریمیان» و دومربی همراه، روز پنجشنبه 22 مرداد به مسابقات اعزام و در روز جمعه 23 مرداد مسابقات آغاز شد.

karate1

وی اظهار کرد: این مسابقات در تمامی سبک ها و در 5 رده سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رده های کمربندی مختلف در رشته های کاتای تیمی، کاتای انفرادی و کومیته برگزار شد.

کریمی با بیان اینکه 17 نفر از کاراته کاهان از تیم دلند بود، افزود: 4 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز از افتخارات تیم کاراته شهر دلند در این مسابقات بود و بخاطر کسب مدال طلای بیشتر توسط کاراته کاهان دلندی، کاپ قهرمانی استان گلستان به این هنرجویان اهدا شد.

مربی کاراته با اشاره به اینکه حدود 2 سال کاراته دلند پایه ریزی شده است، بیان کرد: در این مدت از گنبد رفت و آمد می کردم و این اولین دوره قهرمانی کشور در استان گلستان است که کاراته کاهان شهر دلند کسب کردند.

انتظار حمایت بیشتر از مسئولین

وی عنوان کرد: انتظار حمایت بیشتر از طرف مسئولین داریم و دوست داریم اسپانسر مالی داشته باشیم که تیم ما در مسابقات بعدی موفقیت های بهتری کسب کنند.

کریمی افزود: این مقام های کشوری که توسط کاراته کاهان دلندی کسب شد، فرصت خوبی است برای کسانی که در بطن کار هستند تا برای این تیم اسپانسر پیدا کنند.

این مربی کاراته با بیان اینکه شرکت در رشته کاراته رده سنی خاصی ندارد و شامل تمامی رده های سنی می شود، خاطرنشان کرد: به تمامی دختران و بانوان توصیه می کنم که اول در هر رشته ای ورزش کنند و جهت بالابردن قدرت بدنی، اعتماد به نفس رشته کاراته را انتخاب کنند.

karate2

اسامی نفرات مدال آور تیم کاراته شهر دلند در مسابقات قهرمانی کشور کاراته سنتی

رده سنی نونهالان؛

کاتای انفرادی: ستایش بیانی (مقام اول)- زهرا جاهدی(مقام دوم)

کومیته (25- )کیلوگرم: محدثه حسینی(مقام سوم)

رده سنی خردسالان؛

کاتای تیمی: هاجر برزمینی، نگین سادات حسینی، مائده عزیزی(مقام اول)- مریم کریمی، فاطمه سادات حسینی و مبینا برزمینی(مقام دوم)

کومیته ( 40+) کیلوگرم: فاطمه سادات حسینی (مقام اول)

رده سنی نوجوانان؛

کاتای تیمی: مریم برزمینی، محدیس رجبلو ،زهرا برزگر(مقام اول)- نرجس چورلی، فاطمه برزمینی، الناز عرب انصاری(مقام دوم)

کومیته ( 47+) کیلوگرم: مریم برزمینی مقام سوم

کاتای انفرادی: محدیس رجبلو(مقام سوم)- زهرا برزگر (مقام دوم)

انتهای پیام/گل رامیان

ارسال نظر

  • عطیه محمدی
    0

    رشتهی خوبی بهتونم تبریک میگم اروزی موفقیت ئسلامتی رابراتون ارزئمندم

آخرین اخبار