ورود تیم کاراته دلند به شهرستان رامیان؛

تیم قهرمان کاراته کاهان دلندی در مسابقات قهرمانی کشوری کاراته سنتی در حالی وارد شهرستان رامیان شد که هیچ یک از مسئولین شهرستانی در مراسم استقبال حضور نداشتند.

بازگشت مظلومانه کاراته کاهان قهرمان دلندی در سایه غفلت مسئولین+تصاویر

به گزارش گلستان24، تیم کاراته دلند برای اولین بار در استان گلستان در مسابقات قهرمانی کشور کاراته سنتی مقام های برتر را کسب کردند و به دلیل کسب مدال طلای بیشتر، کاپ قهرمانی استان گلستان به این هنرجویان اهدا شد.

ولی در حالیکهاین تیم موفق و مدال آور، روز شنبه در سکوت کامل خبری و بدون حضور مسئولین شهرستانی و نهادهای مربوطه، فقط با استقبال خانواده هایشان وارد این شهرستان شدند.

خانواده های این کاراته کاهان با ابراز گلایه به خبرنگار ما گفتند: با اینکه نماینده ای از شهرستان و شهر دلند در تربیت بدنی  استان وجود دارد و از این مسابقات و قهرمانی مطلع بود ولی  از حضور و اطلاع رسانی به دیگر مسئولین دریغ کرد.

آنها گفتند: چرا باید اداره جوانان و تربیت بدنی این شهرستان که متولی امر ورزش است، و همچنین شورای شهر دلند و دیگر مسئولین در برابر این افتخار، اینگونه بی توجه و غافل باشد.

«زهرا کریمی» مربی کاراته در گفتگو با گل رامیان گفت: استان گلستان با یک تیم کامل 46 نفره از شهرستانهای گرگان، بندرترکمن، کردکوی، دلند و گنبد به سرمربی گری «شهناز کریمیان» و دومربی همراه، روز پنجشنبه 22 مرداد به مسابقات اعزام و در روز جمعه 24 مرداد مسابقات آغاز شد.

karate1

وی اظهار کرد: این مسابقات در تمامی سبک ها و در 5 رده سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رده های کمبربندی مختلف در رشته های کاتای تیمی، کاتای انفرادی و کومیته برگزار شد.

کریمی با بیان اینکه 17 نفر از کاراته کاهان از تیم دلند بود، افزود: 4 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز از افتخارات تیم کاراته شهر دلند در این مسابقات بود و بخاطر کسب مدال طلای بیشتر توسط کاراته کاهان دلندی، کاپ قهرمانی استان گلستان به این هنرجویان اهدا شد.

مربی کاراته با اشاره به اینکه حدود 2 سال کاراته دلند پایه ریزی شده است، بیان کرد: در این مدت از گنبد رفت و آمد می کردم و این اولین دوره قهرمانی کشور در استان گلستان است که کاراته کاهان شهر دلند کسب کردند.

انتظار حمایت بیشتر از مسئولین

وی عنوان کرد: انتظار حمایت بیشتر از طرف هر نهادی خصوصا تربیت بدنی و هیات کاراته داریم چون هیات ما نیاز به اسپانسر دارد.

کریمی افزود: این مقام های کشوری که توسط کاراته کاهان دلندی کسب شد، فرصت خوبی است برای کسانی که در بطن کار هستند تا برای این تیم اسپانسر پیدا کنند.

وی تصریح کرد: حالا که مسئولین قبل از اعزام مسابقات کمک و حمایتی نکردند، لااقل بعد از کسب این موفقیت، حمایتی کنند تا دلگرمی برای کاراته کاهان و دیگر ورزشکاران شود تا بتوانند در مسابقات بعدی گامهای بلندتری بردارند.

این مربی کاراته با بیان اینکه شرکت در رشته کاراته رده سنی خاصی ندارد و شامل تمامی رده های سنی می شود، خاطرنشان کرد: به تمامی دختران و بانوان توصیه می کنم که اول در هر رشته ای ورزش کنند و جهت بالابردن قدرت بدنی، اعتماد به نفس رشته کاراته را انتخاب کنند.

karate2

اسامی نفرات مدال آور تیم کاراته شهر دلند در مسابقات قهرمانی کشور کاراته سنتی

رده سنی نونهالان؛

کاتای انفرادی: ستایش بیانی (مقام اول)

کومیته (25- )کیلوگرم: محدثه حسینی(مقام سوم)

رده سنی خردسالان؛

کاتای تیمی: هاجر برزمینی، نگین سادات حسینی، مائده برزمینی(مقام اول)- مریم کریمی، فاطمه سادات حسینی و مبینا برزمینی(مقام دوم)

کومیته ( 40+) کیلوگرم: فاطمه سادات حسینی (مقام اول)

رده سنی نوجوانان؛

کاتای تیمی: مریم برزمینی، محدث رجبلو ،زهرا برزگر(مقام اول)- نرجس چورلی، فاطمه برزمینی، الناز عرب انصاری(مقام دوم)

کومیته ( 47+) کیلوگرم: مریم برزمینی مقام سوم

کاتای انفرادی: محدیس رجبلو(مقام سوم)- زهرا برزگر (مقام دوم)

 

انتهای پیام/گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار