کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خدام رضوی صبح امروز وارد شهرستان گنبدکاووس شده و از مراکز درمانی، بهزیستی و جامعه القرآن گنبدکاووس بازدید کردند.

خدام رضوی از مراکز درمانی و بهزیستی گنبدکاووس بازدید کردند

به گزارش گلستان24، کاروان خدام رضوی که از شامگاه یکشنبه وارد استان گلستان شده، در بدو ورود به شهرستان گنبدکاووی برای غبارروبی مزار 2 شهید گمنام در دانشگاه دولتی گنبد حضور یافتند و سپس از مرکز جامعه‌القرآن کریم این شهرستان بازدید کردند.

خدام رضوی از مراکز درمانی و بهزیستی گنبدکاووس بازدید کردند

کاروان زیر سایه خورشید از مرکز نگهداری کودکان تحت پوشش بهزیستی گنبدکاووس نیز بازدید کردند و سپس کاروان خدام حرم حضرت علی بن موسی‌‌الرضا (ع) از بیماران بستری در بخش دیالیز بیمارستان شهید مطهری گنبد کاووس عیادت کردند.

کاروان خدام رضوی عصر امروز نیز وارد شهرستان مینودشت استان گلستان می‌شود.

خادمان حرم رضوی به مدت 5 روز میهمان مردم گلستان خواهند بود و در این روزها حدود هفتاد برنامه مختلف فرهنگی و مذهبی با حضور آنها در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود.

استقبال مردمی از خادمان رضوی در مکان‌های مذهبی، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، عیادت از بیماران و مراکز بهزیستی و دیدار با علما و مسئولان استانی از جمله برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در گلستان است.

این هشتمین سال متوالی است که همزمان با دهه کرامت تعدادی از خادمان حرم امام رضا (ع ) با نام کاروان زیر سایه خورشید در استان گلستان حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار