سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر کردکوی می تواند با همکاری شهرداری و سازمانهای ذیربط نخستین جشنواره تاکسیران برتر رابرگزار کند و از رانندگان برتر تاکسی شهر کردکوی قدردانی نماید.

جشنواره تاکسیران برتر در شهر کردکوی برگزار شود

به گزارش گلستان24، تاکسیرانان سفیران فرهنگی و ستارگان درخشان خدمتگزاری در شهر هستید. تاکسیرانان الگوهای فرهنگ ترافیک شهر هستند.

تاکسی به‌عنوان یک وسیله مطمئن و پناهگاه مردم شهر در ترددهای شهری به حساب می آید.

این ناوگان نقش الگویی در ترددهای شهر کردکوی دارد.

هر طرح مدیریت شهری برای ترافیک تنها با همراهی تاکسیرانان اجرایی می‌شود و اگر خدمت رسانی تاکسیرانان با ویژگی‌های اخلاقی و انسانی همراه شود، که هست می‌توانند شیرینی خدمت را در کام همه مردم شهر افزون کند.

DSC00815

سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر کردکوی می تواند با همکاری شهرداری و سازمانهای ذیربط نخستین جشنواره تاکسیران برتر رابرگزار کند و از رانندگان برتر تاکسی شهر کردکوی قدردانی نماید.

برگزاری اینگونه جشن‌ها در کنار سایر حمایت‌ها تأثیر بسزایی در ایجاد روحیه و هویت بخشی رانندگان تاکسی خواهد داشت و بهانه‌ای برای ارج نهادن به جایگاه اجتماعی این قشر زحمت‌کش خواهد بود.

رانندگی تاکسی شغل بسیار سختی است، بنابراین لزوم توجه به این قشر از خدمات‌رسانان اجتماعی امری ضروری است.

اکثر رانندگان تاکسی شهر کردکوی به حساس بودن موقعیت و جایگاه شغلی خود واقف هستند و از آنجا که روزانه با دهها مسافر در ارتباط هستند می توانند با رفتار مناسب به عنوان انتقال دهنده انرژی مثبت در شهر باشند.

این جشنواره می تواند در شاخه‌هایی همچون قانون‌مداری، مسئولیت‌پذیری، مشتری‌مداری، امانت‌داری، رزق حلال و برکت و ایثار و فداکاری برگزار شود.

1421470059_p1090522

حسین احمدی معاون فرماندار کردکوی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برگزاری چنین جشنواره ای در شهر ما کاری بسیار ارزشمند می باشد و فرمانداری از چنین طرح هایی استقبال می کند.

احمدی افزود: رانندگان تاکسی یکی از مهم ترین قشر شهر و از زحمتکشان عرصه حمل و نقل شهری هستند. آنان می توانند مهم ترین نقش را در تمام زمینه های اجتماعی و فرهنگی و ترویج اصول مهم روابط اجتماعی در شهر ایفا کنند. لذا فرمانداری کردکوی در این رابطه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

DSC00613

باقر مهدوی یکی از رانندگان تاکسی به خبرنگار ما گفت: رانندگی در شهر بسیار سخت است مخصوصاً در گرمای تابستان و سرمای زمستان. ما رانندگان تاکسی هدفمان جلب رضایت مردم است و ساعت کار برای ما در اولویت دوم است.

وی افزود: جابجایی مسافران خود یکی از بهترین خدمت و عبادت است و ما رانندگان بر اساس ایمان و عقیده خود در انجامش کوشا هستیم.

???????????????????????????????

رانندگان تاکسی شهری کردکوی امانتدار، با فرهنگ و با شخصیت هستند

خوشبین مسئول اتحادیه تاکسیرانی کردکوی نیز به خبرنگار ما گفت: ما وظیفه داریم به شهرمان خدمت کنیم و به مسافران احترام بزاریم و در مقابل انتظار داریم مسافران هم حداقل احترام را به همکاران من داشته باشند.

مسئول اتحادیه تاکسیرانی کردکوی اظهار داشت: در هر کاری اشکالاتی وجود دارد، همین طور که 5 انگشت دست یکی نیستند در بین ما رانندگان هم وجود دارند کسانی که رعایت حال مسافران را نمی کنند. البته این رانندگان انگشت شمار هستند. رانندگان تاکسی شهری کردکوی امانتدار، با فرهنگ و با شخصیت هستند.

خوشبین افزود: برگزاری چنین جشنوارهای موجب می شود همکاران من تلاش بیشتر کرده تا بتوانند بهترین خدمت را به مردم شهر خودشان انجام دهند. فکر کنم برای اولین باری هست که شما چنین طرحی را پیشنهاد می کنید و ما استقبال می کنیم؛ بنده و همکارانم برای برگزاری چنین جشنواره ای از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

حال به همت و تلاش مسئولین شهرمان بر میگردد که نخستین جشنواره تاکسیران برتر در شهر کردکوی را برگزاری کنند و از قشر زحمتکش شهرمان قدردانی شود.

???????????????????????????????

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار