شنیده ها حاکیست بعد از جابجایی نیاوند و مرگدری ، احتمالا رضا مروتی سومین معاون استانداری گلستان است که در ماههای آینده جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.

زمزمه های جابجایی مروتی از معاونت عمرانی استانداری گلستان !

به گزارش گلستان 24، گویا رضا مروتی معاون عمرانی استانداری گلستان کم کم به پایان راه مدیریت خود در استان گلستان نزدیک شده است چرا که این روزها شاهد زمزمه هایی مبنی بر جابجایی این مدیر نسبتا خوب در عرصه کلان استان گلستان بودیم.

مروتی از جمله مدیران غیر بومی اما پرتلاشی بود که در راستای تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز و ویلاهایی که مجوز نداشتند در مناطقی چون زیارت ، توشن و شصت کلاته و دیگر مناطق استان با دادستان همراهی می کرد و گاها شخصا و راسا سر تخریب ها حضور پیدا می کرد.

اما معاونت عمرانی استانداری گلستان یکی از پرحاشیه ترین نهادهایی بود که طی دو سال گذشته به دلیل حضور پوریا میرزنجانی خواهرزاده استاندار و از سوی دیگر مهندس عبدالرضا چراغعلی منتخب اول شورای شهر گرگان آبستن حوادث مختلف بود.

بحث تمدید حکم شهردار گرگان نیز از جمله دو راهی های سخت رضا مروتی بود که از سویی می بایست به حکم شهردار بودن صادقلو از اوامر استاندار اطاعت کند و از سوی دیگر تعداد زیادی از اعضای شورای شهر گرگان و حتی چراغعلی مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری به این خاطر با وی زاویه گرفتند .

از طرفی این همه فداکاری مروتی برای صادقلو شهردار گرگان نتوانست مرد مغرور شهرداری گرگان را در برابر معاون عمرانی استاندار نرم کند تا به برخی خواسته های وی توجه بکند.

امروز نیز شنیده شد که مروتی در پاسخ به دعوت نامه شهردار گرگان مبنی بر شرکت در مراسم کلنگ زنی دو تقاطع غیر همسطح در عصر روز چهارشنبه همین هفته ، گفته است که چون این پروژه ها مصوبات لازم را از شورای شهر و شورای ترافیک شهرستان ندارند یا در این جلسه شرکت نمی کند یا اگر بیاید سخنرانی نخواهد کرد.

همه این علائم نشان می دهد اختلافات مجموعه استانداری گلستان با معاونت عمرانی به سطح بالایی رسیده و هرگونه جابجایی یا حتی برکناری ناگهانی معاونت عمرانی استانداری گلستان محتمل بنظر می رسد.

از طرفی از محمد حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به عنوان نفر جایگزین مروتی نام می برند هر چند که این گمانه زنی  شاید عامل انگیزشی در این دو مدیر باشد و شاید هم تلنگری به این دو نفر !

اگر مروتی هم از سمت خود جابجا شود ، بعد از نیاوند و مرگدری سومین معاون استاندار است که ظرف دو سال گذشته طعم تغییرات را چشیده و باید منتظر ماند و دید که آیا همه این گمانه زنی ها درست از آب در می آید یا نه ؟

انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار