به مناسبت دهه کرامت برگزار شد؛

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری "وصف خورشید" به مناسبت دهه کرامت در علی آبادکتول خبر داد.

"وصف خورشید" توسط هنرمندان علی آبادی+ تصاویر

به گزارش گلستان24، حسن دیلم در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی هنری "وصف خورشید" در گفتگو با زرین نامه با تاکید بر اینکه همه ی لحظات زندگی باید مصداق عبودیت خدا باشد، بیان کرد: غایت و نتیجه هنر تاثیرگذاری است و می توان از این خاصیت در جهت هدایت بهره جست زیرا هنر باید در خدمت تعالی بشر و کمال انسان باشد.

وی دهه کرامت را یاد آور بهترین انسان ها دانست که یادآور جمال انسانیت و اشرف مخلوفات هستند، اظهار کرد: فرصتی شد جشنواره فرهنگی و هنری "وصف خورشید" را در سطح شهرستان علی آبادکتول برگزار کنیم تا اتصال به دریای بیکران کرامت انسانی زمینه ساز گرمی زندگی مان شود.

دیلم تصریح کرد: جشنواره وصف خورشید در 2 بخش فرهنگی و هنری برگزار شد که در بخش هنری آن شاهد مسابقه نقاشی بین آموزشگاه های هنری در 3 رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع کرامت انسانی بودیم.

وی با اشاره به بخش فرهنگی این جشنواره افزود: بخش دیگر جشنواره شامل مسابقه اتود نمایشی با محور کرامت انسانی، اردوی تفریحی و آموزشی عکاسی با عنوان نگاه سبز از اماکن متبرکه دهنه محمدآبادکتول، مسابقه خوشنویسی قلم در وصف خورشید و محفل شعر خوانی است که در روزهای آینده برگزار و در اختتامیه جشنواره از هنرمندان برگزیده تجلیل خواهد شد.

گفتنی است این جشنواره 25 مرداد جاری آغاز و تا 5 شهریور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول ادامه دارد.

عکس از رمضانعلی ابری

انتهای پیام/زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار