مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: اعتبارات امسال هواشناسی استان گلستان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری یافته است.

اعتبارات هواشناسی استان گلستان افزایش یافته است

به گزارش گلستان24، سید محمدرضا رضوی ، اظهار داشت: براساس مصوبه شورای برنامه ریزی استان گلستان، اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای هواشناسی استان در سال 94 نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به بیش از 6 هزار و 600 میلیون ریال رسیده شده است.

اعتبارات هواشناسی استان گلستان افزایش یافته است

وی افزود: میزان اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه ای هواشناسی استان گلستان که در سال گذشته 2 هزار و 200 میلیون ریال بود با افزایش 3 برابری به بیش از 6 هزار و 600 میلیون ریال رسیده شده است.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان تصریح کرد: با این میزان اعتبار کمک قابل توجه‌ای برای اجرای برنامه‌های عمرانی هواشناسی گلستان در سال جاری فراهم می‌شود.

رضوی افزود: علاوه بر این میزان اعتبار، از محل اعتبارات ستاد بحران نیز تخصیص لازم انجام خواهد شد و در زمینه سرانه اعتبارات هزینه‌ای نیز اعتبارات لازم اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: از نظر سرانه اعتبارات هزینه‌ای در سال گذشته هواشناسی استان گلستان در بین 5 دستگاه جدول اعتبارات در سطح استان قرار داشته و امسال در بخش دیگر اعتبارات هزینه‌ای نسبت به سال 93 به میزان 23.5 درصد رشد داشته است.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با بیان این که خشکسالی و بحران آب جدی است، گفت: با تذکر و هشدار این بحران‌ها رفع نخواهد شد و لازم است اقدامات عملی در مدیریت منابع آب انجام داد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار