همزمان با دهه کرامت؛

دومین کاروان 8000 جهیزیه آبشار عاطفه ها، صبح دیروز وارد گرگان شد و مورد استقبال سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان قرار گرفت.

کاروان آبشار عاطفه ها به گرگان رسید

به گزارش گلستان24، همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، دومین کاروان 8000 جهیزیه آبشار عاطفه ها، صبح دیروز وارد گرگان شد و مورد استقبال سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان قرار گرفت.

کاروان آبشار عاطفه ها به گرگان رسید

بر اساس این گزارش؛ " کلثوم غفاری" سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در خصوص این خبر به خبرنگار ما گفت: در اسلام مکرر به دستگیری معنوی و مادی توانگران از ناتوانان سفارش شده است.

وی افزود: این مسئله نه تنها در سخن، بلکه در عمل و رفتار پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلی الله علیه وآله) و ائمّه اطهار(علیهم السلام) تبلور داشت، تا آنجا که هیچ گاه پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله) به درخواست کنندگان «نه» نمی گفت. بارها حضرت علی(علیه السلام) نیاز دیگران را به خود و خانواده اش مقدّم می داشت و ائمه دیگر نیز همین طور.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در پایان ضمن پاسداشت این حرکت خداپسندانه، به تمامی دست اندرکاران این مجموعه و خیرین عزیز دست مریزاد گفته و توفیق بیش از پیش همگان را از ایزد منان خواستاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار