مسئول ستاد راهیان نور سپاه گرگان گفت: یک گروه از اقشار مختلف بسیج شهرستان در قالب راهیان نور صبح پنجشنبه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

کاروان راهیان نور گرگان به غرب کشور اعزام شد

به گزارش گلستان24، سرگرد باقر رحمانی در حاشیه این اعزام در گفت و گو با ایرنا افزود: این کاروان در قالب یک صد نفر با دو دستگاه اتوبوس، پس از تجدید میثاق با آرمان های شهدا و شهدای گمنام تدفین شده در امام زاده عبدا.. (ع) گرگان، از بسیج مختلف اقشار، حوزه های مختلف بسیج و محلات اعزام شدند.

کاروان راهیان نور گرگان به غرب کشور اعزام شد
وی اظهار کرد: سفر این کاروان پنج روزه است و دومین کاروان در همین قالب روز شنبه به تعداد 50 نفر نیز اعزام خواهند شد.
وی ادامه داد: هدف از این اعزام ها، آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی های جوانان نسل های گذشته است.
رحمانی گفت: در قالب این سفر بسته ها و برنامه های فرهنگی مختلفی تدارک دیده شده و در طول مسیر راویان نیز به بیان رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی می پردازند.
جانشین فرمانده سپاه گرگان افزود: کاروان هایی که به این مناطق اعزام می شوند می توانند بهترین سفیران و راویان این رشادت ها برای افرادی باشند که امکان بازدید از این مناطق را ندارند.
وی تصریح کرد: در نوروز امسال نیز از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان سه هزار و 207 نفر به مناطق عملیاتی و جنگی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.
وی از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور در قالب راهیان نور به عنوان برنامه درس آمادگی دفاعی خبر داد و خاطرنشان کرد: این اعزام ها پس از بازگشایی مدارس ویژه دانش آموزان پایه تحصیلی دوم و سوم دبیرستان اعم از دختران و پسران صورت خواهد گرفت./ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار