بمناسبت روز محیط بان برگزار شد؛

همزمان با سالروز میلاد پر برکت حضرت امام رضا " ضامن آهو " و بمناسبت روز محیط بان در طی مراسمی با حضور معاون فرماندار شهرستان بندرترکمن از محیط بانان این شهرستان و گمیشان تجلیل شد .

تجلیل از محیطبانان شهرستان های بندرترکمن و گمیشان + تصاویر

به گزارش گلستان24، این مراسم که در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرترکمن برگزار شد مهندس شیرنگی معاون فرماندار با حضور در جمع محیط بانان شهرستان این روز را تبریک گفت .

در ادامه علی بیانی رییس اداره محیط زیست در سخنانی کوتاه ضمن فرا رسیدن میلاد امام رضا و روز محیط بان از زحمات تلاشگران و زحمتکشان محیط زیست تقدیر نمودند .

ایشان جایگاه رفیع محیط زیست در قانون اساسی و اختصاص اصل 50 قانون اساسی به محیط زیست و توجه و عنایات ویژه مقام معظم رهبری به مسئله محیط زیست را مبین توجه و شأن بالای محیط زیست در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواندند .

همچنین مهندس شیرنگی معاون فرماندار بندرترکمن نیز در سخنانی ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز محیط بان نکاتی در خصوص اهمیت محیط زیست بیان نمودند .

وی محیط بانان را حافظان و صیانت کنندگان از حقوق آیندگان خواند و که وظیفه حفاظت از آب ، خاک ، هوا و حیات وحش میهن عزیزمان را وظیفه دار هستند .

شبرنگی تخریب و دست اندازی به هر یک از اجزای محیط زیست را غیر قابل قبول خوانده و اعلام کرد در صورت تعدی به هریک از بخش ها ، اثرات و تبعات زیانبار آن را در آینده شاهد خواهیم بود .

ایشان همچنین هجمه و عصیانگری نسبت به محیط بانان را غیر قابل قبول دانست . وی به امنیت بالای میهن عزیزمان در منطقه و در بین کشورهای همسایه،اشاره نموده و گفت: حال که ما در سطح منطقه و جهان الگوی ثبات و امنیت هستیم نباید اجازه بدهیم که کسی به محیط بانان زحمتکش و پرتلاش ما تعدی و تجاوز کرده و این قشر زحمتکش را مجروح و یا شهید نمایند که باید با این افراد قانون شکن شدیداً برخورد شود .

در پایان این مراسم به محیط بانان شهرستان بندرترکمن و گمیشان لوح سپاس و هدایایی برسم یادبود اهداء شد.

انتهای پیام/آوای ترکمن

ارسال نظر

آخرین اخبار