در جشن بزرگ هفته دولت روستای محمدآبادکتول

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به موازات سیاست خارجی به داخل هم بیشتر توجه کند و رئیس جمهور باید کاستی‌ها را برطرف کند و در موضوع فرهنگ دولت‌ها باید حساس باشند و سبک زندگی اسلامی را در جامعه تقویت کنند.

علی مطهری: دولت باید به مسائل داخلی هم توجه کند

 به گزارش گلستان 24، علی مطهری شامگاه جمعه در جشن بزرگ هفته دولت در سالن ورزشی شهدای روستای محمدآبادکتول اظهار داشت: در آینده نیاز به مجلسی قوی و کارآمد داریم و این راه رفع بسیاری از مشکلات کشور است و باید تلاش کنیم تا افرادی خوش‌فکر و مستقل و دارای حریت و آزادی فکر و مستقل وارد مجلس شوند.

علی مطهری در گلستان

وی افزود: دولت باید به موازات سیاست خارجی به داخل هم بیشتر توجه کند و رئیس جمهور باید کاستی‌ها را برطرف کند و در موضوع فرهنگ دولت‌ها باید حساس باشند و سبک زندگی اسلامی را در جامعه تقویت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست ما براساس آموزه‌های قرآن نباید حذف رقیب باشد و این کار اشتباهی است و اینکه گروهی بخواهد گروه دیگر را از صحنه خارج کند اشتباه است و کشور را باید همه اداره کنیم.

مطهری افزود: نباید تلاش‌های دولت‌ها را کنار بگذاریم و از روسای جمهور سابق استفاده کنیم و مثلا از هاشمی بین کشورهای عربی و عربستان و احمدی‌نژاد هم در امریکای لاتین بهره گرفت و این دولت نیز در سیاست خارجی موفق بوده که برجام گواه این موضوع است.

وی اظهار کرد: غربی‌ها هیچ‌گاه وارد مذاکره باکشورها نمی‌شوند، مگر اینکه روی قدرت سیاسی و ایدئولوژک آن کشور حساب کنند و قدرت ایران را احساس کردند که پای میز مذاکره با ما آمدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع امامت و نبوت گفت: مقام امامت بالاتر از نبوت است و امامت راهبری جامعه بوده و سخت‌تر است.

مطهری اظهار کرد: انسان باید همه ارزش‌ها را هماهنگ رشد دهد تا جامعه متعادل شود.

وی افزود: امام رضا(ع) با اقشار مختلف مردم مناظره می‌کرد و با منطق و استدلال پاسخ می‌داد و برای برخورد با مخالفان باید از امامان درس گرفته و به مخالفان اجازه اظهار نظر دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید فراموش کنیم که برای انقلاب چه عزیزانی را فدا کردیم و شهیدان رجائی و باهنر از سرمایه‌های انقلاب بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار