مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری توسکستان، چارباغ خبر داد و گفت: ساخت و تجهیز این پایگاه بیش از یک میلیاردو چهارصد میلیون تومان هزینه داشته است.

پایگاه امداد و نجات در محور توسکستان افتتاح شد

به گزارش گلستان 24، مجتبی اکبری با  با بیان این که پایگاه امداد و نجات، عصر شنبه با مساحت نزدیک به ۴۵۰ متر افتتاح شده است، افزود: این پایگاه برنامه اسکان اضطراری و خدمات درمان اضطراری را هم علاوه بر فعالیت های دیگر انجام می دهد.

پایگاه امداد و نجات در محور توسکستان افتتاح شد

وی اعتبار ساخت پایگاه را ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بیش از ۷۰۰ میلیون تومان تجهیزات برای این پایگاه خریداری شده است.

اکبری ضمن اشاره به این نکته که نجاتگران داوطلب در این پایگاه به صورت شبانه روزی حضور دارند، افزود: خدمات این پایگاه بین شهری صرفا جاده نیست بلکه خدمات کوهستان، آوار، زلزله هم ارائه می شود.

وی شماره تلفن ۱۱۲ را به عنوان پل ارتباطی مردم با جمعیت هلال احمر دانست و تصریح کرد: این خط به صورت شبانه روزی فعال بوده و خدمات می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان این نکته که پیش از این پایگاه هلال احمر در محور گرگان - شاهرود مستقر بوده است، افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر تا قبل از ساخت پایگاه در کانکس انجام وظیفه می کردند.

وی ضمن قدردانی از همکاری استانداری گلستان و جمعیت هلال جمهوری اسلامی ایران، افزود: بهره برداری از این پایگاه امداد و نجات با حمایت این دستگاه ها تسریع شد.

اکبری تعداد پایگاه های امداد و نجات استان را از سال ۸۹ تاکنون ۶پایگاه اعلام کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش مجموعه جمعیت هلال احمر و مسئولان امروز در استان ۱۴ پایگاه امداد و نجات فعال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اضافه کرد: علاوه برآن پایگاه امداد و نجات، گلستان به پایگاه امداد هوایی و آموزش سگ های تجسس هم تجهیز شده است.

اکبری محور گرگان- شاهرود را در شمار مسیرهای پر خطر دانست و تصریح کرد: علاوه بر جمعیت هلال احمر، دوستان دیگری که در زمینه امداد و نجات به عنوان گروه های همکار هستند باید در محور حضور داشته باشند تا دست به دست هم داده و این محور را مدیریت کنیم که هیچ حادثه ناخوشایندی را در استان شاهد نباشیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار