محمدرضا وطنی:

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان ، از کسب رتبه های اول تا سوم جشنواره ملی نوجوان سالم توسط دانش آموزان استان خبر داد.

دانش‌آموزان گلستانی عناوین برتر جشنواره ملی نوجوان سالم را کسب کردند

به گزارش گلستان 24، محمدرضا وطنی با اعلام این خبراظهارکرد: دانش آموزان گلستانی در چهارمین جشنواره  ملی نوجوان سالم  از پنج محور فراخوان جشنواره در سه محور حائز رتبه های برتر شدند.

دانش‌آموزان گلستانی عناوین برتر جشنواره ملی نوجوان سالم را کسب کردند

رئیس سازمان آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: خدیجه کریمی، مریم احمدی دستجردی و هانیه صفری از شهرستان کلاله عنوان نخست رشته روزنامه‌نگاری را کسب کردند.

وطنی افزود: محمدرضا هدایت‌پناه، آرین غلامی و دانیال چهارچنائی از شهرستان گرگان مقام دوم رشته مقاله نویسی و مهدی نفس‌پور از شهرستان گنبدکاووس مقام سوم رشته مستندسازی را کسب کردند.

محمد رضا وطنی تصریح نمود: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان دوره کشوری جشنواره نوجوان سالم در۱۵ شهریور ۹۴ در تهران برگزار می شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استان گلستان افزود: در مرحله استانی از مجموع آثار رسیده، روزنامه‌دیواری با 134 درصد رشد 848 مورد، فیلم با 121 درصد رشد 51 اثر، عکس یا 108 درصد رشد 325 اثر، مقاله با 3درصد افزایش 750 اثر و نقاشی با 127 درصد رشد یک هزار و 793 اثر را به خود اختصاص داده‌اند.

لازم به ذکر است، جشنواره نوجوان سالم با هدف ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از  رفتارهای پر خطر ، سوء مصرف مواد و آسیب های اجتماعی به منظور شناسایی ، کشف ، پرورش و رشد و شکوفایی استعداد های هنری و افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان  برگزار می گردد.

ارسال نظر

آخرین اخبار