دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان گفت: در سال گذشته حدود یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان گلستان کشف شد.

بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان گلستان کشف شد

به گزارش گلستان 24، سید احمد حسینی اظهار داشت: در سال گذشته با تلاش نیروهای انتظامی استان گلستان، حدود یک تن و 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گلستان کشف و در این رابطه 9 هزار و 378 نفر دستگیر و 47 باند منهدم شد.

وی افزود: نخستین جلسه کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر استان گلستان در سال جاری برگزار شد و برنامه‌های مدنظر سال 94 در این کمیته مورد بررسی قرار گرفت که یکی از برنامه‌های اولویت‌دار برخورد با خرده فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر در پی پاکسازی مناطق آلوده استان است.

وی اظهار کرد: سال گذشته اقدامات خوبی برای مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر در استان گلستان انجام شد و 2 باند تهیه و توزیع مواد صناعی شیشه در استان گلستان منهدم شد که از این 2 باند بیش از 14 کیلوگرم شیشه کشف شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های کمیته مقابله استان گلستان در سال گذشته برخورد با عناصر توزیع مواد مخدر صناعی بود که فعالیت‌های خوبی توسط نیروی انتظامی و دیگر اعضای کمیته، در استان انجام شد.

وی تصریح کرد: ورود به محیط‌های آموزشی یکی دیگر از اولویت‌های کاری ما در سال 93 بوده تا از طریق اجرای برنامه‌های آموزشی سازنده بتوانیم در برابر کنترل رفتارهای پرخطر اقدام کنیم.

حسینی افزود: با تلاش آموزش و پرورش استان گلستان در سال گذشته حق فعالیت‌های بایسته و سازنده‌ای در این حوزه به انجام رسیده که در اجرای برنامه‌ها با رشد 305 درصدی نسبت به سال 92 روبرو هستیم.

وی اظهار داشت: در همه شهرستان ها برای دخیل کردن دانش آموزان در امر مبارزه با مواد مخدر و اجرای برنامه های پیشگیرانه جشنواره نوجوان سالم برگزار شد و در این 14 جشنواره آثار بسیار ارزنده توسط دانش آموزان تهیه و ارسال شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار