“محمد آفاق پور ” نوجوان گنبدی توانست با تلاش و همت روزافزون و حمایت هیئت بسکتبال گنبد و مربیان دلسوزی چون آقای حامد علی محمدی پله های پیشرفت را طی کرده و به اردوی تیم ملی نوجوانان بسکتبال ایران دعوت شود.

نوجوان گنبدی به اردوی تیم ملی بسکتبال راه یافت

 به گزارش گلستان 24، در حال حاضر این نوجوان در اردوی مسابقات قهرمانی کشور ،در مرحله ۱/۴نهایی در شهر گرگان حضور دارد که قرار است بیستم شهریور ماه، این دوره از مسابقات به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار شود.

محمد آفاق پور و فرحان رحیمی از استان گلستان جهت ارزیابی کارشناسان تیم ملی اعزام شدند که محمد آفاق پور توانست به اردوی تیم ملی نوجوانان راه پیدا کند.

محمد آفاق پور

نوجوان آینده دار گنبدی در تحصیل نیز همچون ورزش از شاگردان ممتاز دوره اول متوسطه در مدرسه شاهد گنبد می باشد، که موفق به کسب معدل ۱۹/۲۰ در سال تحصیلی گذشته شده است.

همچنین آفاق پور به عنوان عضو فعال در پایگاه بسیج مسجد محل خود مشغول به فعالیت است. این نوجوان ۱۵ سال سن دارد و ۶ سال است که به ورزش بسکتبال به صورت حرفه ای مشغول است.

امیدواریم با اقتدار و توانایی چشمگیر این بازیکنان گنبدی و همچنین با حمایت هیئت بسکتبال و با توجه به پتانسیل موجود در نوجوانان شهرستان ، شاهد موفقیت های آتی این دو عزیز باشیم.

گلستان 24 راهیابی محمد آفاق پور را به اردوی تیم ملی نوجوانان بسکتبال ایران تبریک گفته و برای او و خانواده اش موفقیت روز افزون را از خدای منان آرزومند است.

انتهای پیام/قابوسنامه

ارسال نظر

آخرین اخبار