ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان:

مهلت ثبت نام بدون آزمون دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته در استان گلستان تمدید شد.

تمدید ثبت نام بدون آزمون دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته گلستان

 به گزارش گلستان 24، دکتر برزعلی، از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان بدون آزمون دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته این دانشگاه خبر داد.

ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان افزود: در حال حاضر حدود 10 هزار دانشجو در بیش از 115 رشته تحصیلی و در 18 مرکز آموزشی این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند.

تمدید ثبت نام

رئیس واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی گلستان همچنین از افزوده شدن رشته‎های تحصیلی جدید خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نیاز سنجی هایی که در منطقه انجام داده ایم رشته ی کارشناس حرفه ای بیمه اموال،کارشناس حرفه ای نوازندگی(ساز ایرانی)، تغذیه ورزشی، مدیریت سلامت، خانواده و مشاوره تغذیه مادر و کودک و مددکاری اجتماعی برای سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی در این دانشگاه تدریس خواهد شد.

وی گفت: رشته های آموزشی دانشگاه در مقطع مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای، علاوه بر رفع نیاز بازار کار و دستگاههای اجرایی، مهارت محور بوده و با افزایش توان مهارتی دانشجویان، دانش آموختگان را به سمت خود اشتغالی و تجاری سازی علم سوق می دهد.

 دکتر برزعلی در خاتمه اظهار داشت: متقاضیان ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته سال تحصیلی 95-94 می توانند تا روز پنجشنبه مورخ 19/6/94 از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار