معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: از نظرات و دیدگاه‎های نخبگان و پژوهشگران جوان در زمینه‎های مختلف استفاده خواهیم کرد.

بهره‎گیری از نظرات و دیدگاه‎های نخبگان گنبدی

محمد حمیدی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی فنی اختراعات که با حضور نخبگان جوان به همت مشاور جوان فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: طرح‎های پژوهشگران و مخترعان در جلسه ستاد اشتغال شهرستان با حضور روسای ادارات مطرح خواهد شد و از دیدگاه‎ها و نظرات آنها به صورت کاربردی استفاده خواهد شد.

به گزارش گلستان 24، وی با اشاره به اعلام آمادگی مسئولان پارک علم و فناوری استان گلستان برای استقرار مرکز رشد در شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: این مرکز رشد می‎‌تواند زمینه ایجاد شرکت‎های دانش بنیان را فراهم کند و جایگاهی برای گسترش فعالیت‎های پژوهشی و ابداع و اختراعات جوانان باشد.

پژوهشگران گنبدی در صورت استقرار مرکز رشد می‎توانند از تسهیلات آن استفاده کنند

حمیدی همچنین خاطرنشان کرد: در صورت استقرار این مرکز پژوهشگران شهرستان می‎توانند از تسهیلات آن استفاده کنند.

مشاور جوان فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با ارائه گزارشی کوتاه از نحوه بررسی اختراعات توسط گروه کارشناسی هدف از برگزاری این جلسات را بررسی کاربردی بودن اختراعات مخترعان در سطح شهرستان عنوان کرد.

اعظم پاکدل اظهار کرد: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی جوانان این مرز و بوم در بیشتر علوم در عرصه‎های بین‎المللی در حال افتخارآفرینی هستند.

وی تصریح کرد: پیشرفت‎های حال حاضر علوم در بخش‎های فناوری هسته‎های حاصل دانش و نخبگی دانشمندان جوان این کشور است.

در این جلسه همچنین محمدرضا رضایی رابط جوان شبکه بهداشت و درمان به تشریح طرح خوشه‌های اشتغال در شهرستان پرداخت.

یوسف شکوهی عضو شورای مشورتی جوانان شهرستان گنبدکاووس نیز خواستار اختصاص مکانی برای فعالیت نخبگان مخترع و فراخوان طرح و ایده در شهرستان گنبدکاووس شد.

احسان شکاریان پژوهشگر و عضو شورای مشورتی جوانان گنبدکاووس نیز از شناسایی مخترعان و تکمیل بانک اطلاعات نخبگان سخن گفت.

ارسال نظر

آخرین اخبار