جانشین انتظامی شهرستان کردکوی از اعتراف زندانی محکوم به قتل به بیش از 10 فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

قاتل کردکویی به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد

 به گزارش گلستان 24، سرگرد محمدمهدی بداغی در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در حوزه شهرستان که سارق به روش ماهرانه با شکستن و باز کردن درب خودروها اقدام به سرقت می کرد موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

قاتل کردکویی

وی افزود: پس از بررسی های کارشناسانه پلیس آگاهی و با توجه به شباهت در نحوه وقوع سرقت ها مشخص شد که سارق یک نفر است و با شگرد خاصی اقدام به سرقت می نماید که با کنترل سارقین سابقه دار و بررسی سوابق گذشته، ردپای یکی از سارقین در این سرقت ها محرز گردید.

بداغی ادامه داد: سارق که یکی از افراد ارازل و اوباش منطقه بود چندی قبل در یک درگیری خیابانی منجر به قتل و در یک عملیات پلیسی دستگیر و روانه زندان شده بود که با هماهنگی مقام قضایی متهم جهت بررسی سرقت ها تحویل پلیس آگاهی شهرستان گردید.

جانشین انتظامی شهرستان کردکوی تصریح کرد: متهم که ابتدا هرگونه بزه منتسب به خود را انکار می نمود ولی با ارائه شواهد و مدارک محکم از سوی پلیس لب به اعتراف گشود و به 10 فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو نیز اعتراف کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: متهم که معتاد به مواد مخدر صنعتی می باشد در اظهاراتش علت و انگیزه انجام سرقت را کسب پول جهت خرید مواد مخدر عنوان نموده است.

سرگرد بداغی در پایان به خانواده ها هشدار داد: اعتیاد سرمنشاء بسیاری از آشفتگی ها و از هم گسیختگی های اجتماعی همچون درگیری، سرقت، قتل، طلاق، نزاع های خانوادگی و دیگر معضلات اجتماعی است؛ پس با هوشیاری و افزایش علم و آگاهی، بهار زندگی را به زشتی خزان اعتیاد تبدیل نکنیم.

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار