سایت و تلویزیون بی بی سی فارسی که ظاهرا ماهیتی خبری دارند، در لابلای گزارشات خود ، اقدام به تبلیغ و ترویج آهسته ی برخی ناهنجاری های جنسی می کند. تا چند هفته ی قبل این هدف با انتشار عکس های نیمه برهنه ی هم جنس بازان دنبال می شد و اکنون با تبلیغ آخرین تولیدات از روبات های جنسی و انتشار عکس های نیمه برهنه ی مرتبط با آن...

تبلیغ بی بی سی فارسی برای روبات های جنسی

 به گزارش گلستان 24، بی بی سی فارسی در سایت خود اقدام به انتشار مطلبی نموده تحت عنوان " سکس روباتی ، نیاز یا انحراف؟ " که ظاهرا مقصود آن بررسی جنبه های مختلف استفاده از روبات های جنسی است. اما وقتی به متن خبر می رویم با متون و مباحث دیگری رو برو می شویم.

تبلیغ بی بی سی فارسی برای روبات های جنسی

در اروپا و آمریکا شرکت هایی هستند که اقدام به تولید عروسک ها و آدمک هایی کرده اند که صرفا در جهت مسائل جنسی عرضه می شوند و البته برای غرب این موضوع جدیدی نیست. هر چند علیه این تولیدات کارشناسان و روانشناسان اظهارات تندی ابراز کرده اند و آن را سندی می دانند بر این مدعا که غرب تمام رابطه های عاطفی را در مسائل جنسی خلاصه می داند و هدف دیگری جز کام جویی در روابط انسانی نیافته است. البته تمام مردم اروپا و آمریکا چنین عقیده ای ندارند و این دولت هایشان هستند که بر طبق اهداف خود چنین گام هایی بر می دارند.

اخیرا خبر هایی منتشر می شود مبنی بر این که برخی شرکت های تولید کننده این عروسک ها اعلام کرده اند که عروسک ها و ربات های هوشمند و دارای برخی احساسات را تولید و عرضه بازار خواهند کرد. در همین خصوص تلویزیون و سایت بی بی سی فارسی نیز در روز های اخیر بار ها و بار ها مطالب و ویدئو کلیپ هایی منتشر کرده است که ضمن آن به معرفی شرکت های تولید کننده و جزئیات این محصولات می پردازد. 

تمدن و شعور و بلوغ فرهنگی همان چیزی است که ملل مختلف بر پیشینه و درازای تاریخ آن می بالند و این لزوما ارتباطی با سطح تکنولوژی و ثروت آن ملل نخواهد داشت. ممکن است کشوری با سطح تکنولوژی بالا ولی بدلیل فقدان تمدن و تفکر اصیل ، بسیاری انحرافات داشته باشد اما در مقابل کشوری با سطحی پایین از تکنولوژی، ثروت و قدرت دارای پیشینه و تمدن بالایی باشد و این در فرهنگ آن ملت تاثیر گذار است.

نحوه برخورد با مسائل و انحرافات جنسی نیز ارتباط تنگاتنگی با فرهنگ هر ملتی دارد. آمار نشان دهنده ی آن است که در بسیاری از کشور های متمدن متاسفانه اغلب افراد جامعه از سنین پایین مورد آزارهای جنسی قرار می گیرند و به طوری که تا سنین نوجوانی این آمار به صد در صد نزدیک می شود. چنین بزه هایی بیشتر در مقوله فرهنگ و تمدن هر ملتی قابل بررسی هستند.

در مطلبی که بی بی سی فارسی منتشر کرده است فقط در بند اول آمده "... تلاش‌ها برای ممنوع کردن ساخت روبات‌هایی که می‌توان با آنها ارتباط جنسی برقرار کرد شدت گرفته است..." و در ادامه ی آن تماما به گزارش توجیهات و دلایل شرکت های تولید کننده ی این عروسک ها پرداخته است. بدین ترتیب بیش از نود در صد سطور این مطلب اختصاص می یابد به توجیهات تولید کننده ها و دلایل تولید این عروسک ها توسط شرکت های سازنده – که دقیقا نام تجاری آن ها نیز در بی بی سی منتشر شده است – که این همان تبلیغات گزارشی از این محصولات است. ضمن این که در بارها پرداختن به این قبیل مطالب و ویدئو ها، از چهره ی بد و بدنامی چنین تولیداتی خواهد کاست.

بی بی سی فارسی در توجیه تولید این عروسک ها بیان می کند که در زمان حاضر تولید و استفاده از چنین عروسک هایی ضروری است؛ اما در مقابل به تبعات روحی روانی و البته جسمی استفاده از آن ها نمی پردازد.

در بی بی سی فارسی انتشار عکس هایی نیمه برهنه از عروسک ها و استفاده کنندگان این تولیدات نیز صورت گرفته که البته قبلا نیز نمونه مشابه آن را در مورد "ازدواج هم جنس بازان" انجام داده است.

ارسال نظر

آخرین اخبار