مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان گفت: مردم استان گلستان با حضور در پایگاه‎های جشن عاطفه‎ها در راستای امیدآفرینی برای دانش‌آموزان نیازمند گام بر می‎دارند.

امیدآفرینی گلستانی‎ها به دانش‎آموزان نیازمندان

 به گزارش گلستان 24، ابراهیم باغبانی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشن عاطفه‎ها در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد:‌ امروز جشن عاطفه‎ها با شور و شعف گلستانی‎ها همراه است که باعث شده در نوع خود این جشن مثال‌زدنی باشد و همه این ملت اراده کرده‎اند که در راستای یک هدف عالی با هم هماهنگ باشند.

دانش‎آموزان نیازمندان

وی با اشاره به اینکه همه نسبت به هم مسئول هستند و وظیفه خود می‎دانند که برای دیگران سهم بگذارند، تصریح کرد: بسیاری از خانواده‎ها هستند که در آستانه سال تحصیلی دغدغه تهیه لوازم دانش‌آموزان خود را دارند و این جشن زمینه‎ای را فراهم خواهد ساخت تا کمی از دغدغه‎های این خانواده‎ها مرتفع و در بین دانش‌آموزان نیازمند ایجاد امید کند.

کمیته امداد واسطه ارسال کمک‎های مردمی به دست نیازمندان است

باغبانی افزود: کمیته امداد تنها به عنوان یک واسطه، کمک‎های مردمی را با همان نیاتی که آنها دارند به دست نیازمندان می‎رساند و با رعایت حفظ کرامت و شیونات اسلامی زمینه‎ای فراهم می‎سازد تا برای دانش‌آموزان نیازمند فرصتی برابر برای ادامه تحصیل این دانش‌آموزان فراهم شود.

باغبانی با اشاره به اینکه پایگاه‎های ثابت و سیار در سطح استان برای جمع‌آوری کمک‎های مردمی در این روز فعال هستند، گفت: همچنین برای اینکه همراهی بیشتر مردم خیر را با این جشن داشته باشیم امدادگران با لباس‎های فرم و قبوضی که در اختیار دارند به مردم خیر بازار، موسسات و شرکت‎ها مراجعه و کمک‎های مردمی را جمع‎آوری می‎کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان با تاکید بر اینکه امسال در کنار مردم مسئولان نیز در این شور حضور یافته و کمک‎های خود را برای نیازمندان به صندوق ریختند، افزود: امروز در شروع جشن عاطفه‎ها شهردار و فرماندار گرگان با کارکنان خود در این جشن شرکت کردند و دیگر مسئولان نیز امیدواریم در این جشن همچون دیگر مردم سهیم باشند.

گلستان نزدیک به 5 میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان یادآور شد: در سال گذشته مردم نوع‌دوست گلستان نزدیک به 500 میلیون تومان برای دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند که امیدواریم این رقم در سال جاری افزایش یابد.

امروز همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‎ها در سراسر استان برگزار شد و برای جمع‎آوری کمک‎های مردمی 885 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان فعال شده است.

کمیته امداد امام خمینی استان گلستان برای اینکه بتواند شرایط مطلوب برای جمع‎آوری کمک ‎مردمی در این روز فراهم کند تعداد 96 پایگاه ثابت، 108 اکیپ سیار، 373 مسجد، 11 مرکز نیکوکاری و 297 پایگاه بسیج برای جمع‎آوری کمک‎های مردمی فعال شده‎اند.

در روز هشت مهرماه نیز مرحله دوم جشن عاطفه‎ها در دو هزار مدرسه سراسر استان برگزار خواهد شد تا دانش‌آموزان گلستانی نیز در کمک به هم‌نوعان خود شریک باشند./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار