حجت‎الاسلام سید مصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب گرگان اظهارکرد: فردی با نام جعلی «مومن‎زاده» ادعا می‎کرد در دیوان عالی کشور مشغول به کار است و می‎تواند در قبال دریافت پول، مشکل پرونده‎های افراد را حل کند.

محاکمه کارچاق کن های دادگاه های گلستان در دادسرای گرگان

حجت‎الاسلام سید مصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب گرگان اظهارکرد: فردی با نام جعلی «مومن‎زاده» ادعا می‎کرد در دیوان عالی کشور مشغول به کار است و می‎تواند در قبال دریافت پول، مشکل پرونده‎های افراد را حل کند.

به گزارش گلستان 24، وی در ادامه تصریح کرد: با شکایت تعدادی از مراجعان مبنی بر دریافت وجوهی از آنان توسط این اشخاص، موضوع بررسی و متهمان در دو مرحله دستگیر و برای تحقیقات و کسب اطلاعات بیشتر از اقدامات آنان، پرونده در یکی از شعب بازپرسی تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان خاطرنشان کرد: پرونده این متهمان هم اکنون در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در حال رسیدگی است و برای متهمان قرار تامین از نوع بازداشت موقت صادر شده است.

جت‎الاسلام حقی از افرادی که فریب این کار چاق‎کن‎ها را خورده‎اند خواست با مراجعه به دادسرا شکایت خود را مطرح کنند.

وی همچنین از مراجعان به دستگاه قضایی نیز خواست به افراد غیر مسئول که ادعای تسریع در کار یا اعمال نفوذ بر پرونده آنها را می‎کنند به هیچ وجه اعتماد نکنند و به دنبال پیگیری حق خود از راه‎های قانونی باشند.

ارسال نظر

آخرین اخبار