دادستان عمومی و انقلاب گرگان از آغاز رسیدگی به پرونده کارگاه تولید ماده مخدر شیشه در گرگان خبر داد و گفت: مسیر ورود مواد مخدر به گلستان تغییر کرده است.

مسیر ورود مواد مخدر به گلستان تغییر کرده است

به گزارش گلستان 24 به نقل از طوبی گلستان

حجت‎الاسلام محمد حقی با بیان اینکه این کارگاه در یکی از مناطق مرفه‎نشین گرگان فعال بود به تلاش‎های واحد عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان گلستان در شناسایی و کشف این کارگاه اشاره کرد و گفت: کار رسیدگی به این پرونده در دادسرای مرکز استان آغاز شده است و تلاش می‎کنیم در کوتاه‎ترین زمان ممکن این پرونده بررسی شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ و سودجویانی که با بی‎توجهی به عواقب کار خود اقدام به توزیع گسترده این مواد افیونی در سطح جامعه می‎کنند از برخورد سخت‎گیرانه و قاطع دستگاه قضایی با این افراد خبر داد و افزود: رویکرد نهادهای مسئول در راستای شناسایی و نابودی کامل این قبیل لابراتورها و کارگاه‎ها در استان است.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان افزود: در این کارگاه مقادیر قابل توجهی از مواد مخدر صنعتی شیشه نیز کشف شد.

حقی خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته، سه پرونده مربوط به حدود 130 کیلوگرم حشیش وارد دادسرای مرکز استان شده است.

حقی در ادامه از تغییر مسیر ورود مواد مخدر به استان خبر داد و گفت: بر خلاف گذشته، هم‌اکنون مواد مخدر از جنوب کشور و با کشتی وارد و سپس از غرب استان و با جاسازی در کامیون وارد گلستان می‎شود.

وی با بیان اینکه این روند نشان می‎دهد مسیرهای ترانزیت مواد مخدر به استان در حال تغییر و گسترده‎تر شدن است از مسئولان امر خواست کرد با اتخاذ تدابیر لازم از ورود این مواد به استان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار